충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
15건 중 15건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Website Image Transfer: Perception of Uninformative Online Ads 미리보기
저자
Yang, X.; Chen, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
We Love to Hate You: Discourse Between the Distance Running Subculture and Mainstream Media 미리보기
저자
Chalmers, T. D.; Schau, H. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What do Rats Think While They Run? Goal Distance and Cognitive Effort Acceleration 미리보기
저자
Cheng, S. Y. Y.; Kwong, J. Y. Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What's Gorgeous Consumption? 미리보기
저자
Tanaka, H.; Kimura, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
When Advertising Integration with Media Content Fails and Succeeds 미리보기
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
When A Good Impression Goes Bad:The Effect of Goal Changes on Repeated Attitudes Enquires 미리보기
저자
Li, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When More May Be Less:The Effects of Regulatory Focus on Responses to Maximal/Minimal Comparative Frames 미리보기
저자
Jain, S.; Agrawal, N.; Maheswaran, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When We Practice to Deceive: An Exploration Into the Accommodative Role of Deceptive Practices in Market Exchanges 미리보기
저자
Hunt, D. M.; Radford, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Who I Am Affects Who and How Much I Help: Social Influences on Giving 미리보기
저자
Page, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Which Fit Do Consumers Use in Composite Brand Extensions? 미리보기
저자
Pruppers, R.; Ouwersloot, H.; Dawar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Who Chose the Forgone Alternative?: The Effects of Social Comparison on Regret 미리보기
저자
Page, K. L.; Mittal, V.; Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Why Companies Should Make Their Customers Happy: The Neural Correlates of Customer Loyalty 미리보기
저자
Plassmann, H.; Kenning, P.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Why Don't Consumers Behave Ethically? The Social Construction of Consumption 미리보기
저자
Eckhardt, G.; Devinney, T.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Why Not Buy the Leading Brand? A Preliminary Investigation of the Dynamics of Brand Choice 미리보기
저자
Na, W.; Son, Y.; Marshall, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Workbench Issues in Transformative Consumer Research 미리보기
저자
Ozanne, J. L.; Deschenes, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴