충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
44건 중 44건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
(Waiting) Time Flies When the Tune Flows: Music Influences Affective Responses to Waiting by Changing the Subjective Experience of Passing Time 미리보기
저자
Areni, C.; Grantham, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
(Waiting) Time Flies When the Tune Flows: Music Influences Affective Responses to Waiting by Changing the Subjective Experience of Passing Time 미리보기
저자
Areni, C.; Grantham, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Welcome to the Jungle: Understanding How Environmental Cues Influence Consumption in ``The Wild'' 미리보기
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Welcome to the Jungle: Understanding How Environmental Cues Influence Consumption in ``The Wild'' 미리보기
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do People Talk About in Word-of-Mouth Communications? 미리보기
저자
Barlas, S.; Huang, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Do People Talk About in Word-of-Mouth Communications? 미리보기
저자
Barlas, S.; Huang, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What Makes Ideas Stick? How Characteristics and Contexts of Messages Influence Their Success 미리보기
저자
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
What Makes Ideas Stick? How Characteristics and Contexts of Messages Influence Their Success 미리보기
저자
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
What Really Matters When Differentiating: A Neuroscientific Approach 미리보기
저자
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What Really Matters When Differentiating: A Neuroscientific Approach 미리보기
저자
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions 미리보기
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions 미리보기
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes 미리보기
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes 미리보기
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When Consumer Behavior Meets Islam 미리보기
저자
Hirschman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Consumer Behavior Meets Islam 미리보기
저자
Hirschman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire: Negative Effects on Choice Satisfaction, Attitudes, and Purchase Intentions 미리보기
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire: Negative Effects on Choice Satisfaction, Attitudes, and Purchase Intentions 미리보기
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
When Good Looks Kill: An Examination of Consumer Response to Visually Attractive Product Design 미리보기
저자
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
When Good Looks Kill: An Examination of Consumer Response to Visually Attractive Product Design 미리보기
저자
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴