주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
44
건 중
44
건 출력
1/3
페이지
제한항목
2009
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(44)
저자
Areni, C.; Grantham, N.
(2)
Barlas, S.; Huang, L.
(2)
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
(2)
Cavanaugh, L.A.
(2)
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
(2)
Firat, A.F.; Ulusoy, E.
(2)
Goncalves, D.
(2)
Grimm, P.; Lee, H.; Yilmaz, N.
(2)
Harmon, T.R.; Kumar, A.; Ortinau, D.
(2)
Hirschman, E.
(2)
Huang, L.; Barlas, S.
(2)
Irmak, C.; Vallen, B.
(2)
Labroo, A.A.; Kim, S.
(2)
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
(2)
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
(2)
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
(2)
Rahman, K.; Yuksel, U.
(2)
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
(2)
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
(2)
Romani, S.; Sadeh, H.; Dalli, D.
(2)
Roux, D.; Guiot, D.
(2)
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
(2)
더보기
(17)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(44)
발행년도
2009
(44)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
(Waiting) Time Flies When the Tune Flows: Music Influences Affective Responses to Waiting by Changing the Subjective Experience of Passing Time
저자
Areni, C.; Grantham, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
(Waiting) Time Flies When the Tune Flows: Music Influences Affective Responses to Waiting by Changing the Subjective Experience of Passing Time
저자
Areni, C.; Grantham, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Welcome to the Jungle: Understanding How Environmental Cues Influence Consumption in ``The Wild''
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Welcome to the Jungle: Understanding How Environmental Cues Influence Consumption in ``The Wild''
저자
Cavanaugh, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do People Talk About in Word-of-Mouth Communications?
저자
Barlas, S.; Huang, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Do People Talk About in Word-of-Mouth Communications?
저자
Barlas, S.; Huang, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What Makes Ideas Stick? How Characteristics and Contexts of Messages Influence Their Success
저자
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
What Makes Ideas Stick? How Characteristics and Contexts of Messages Influence Their Success
저자
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
What Really Matters When Differentiating: A Neuroscientific Approach
저자
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What Really Matters When Differentiating: A Neuroscientific Approach
저자
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When Consumer Behavior Meets Islam
저자
Hirschman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Consumer Behavior Meets Islam
저자
Hirschman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire: Negative Effects on Choice Satisfaction, Attitudes, and Purchase Intentions
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire: Negative Effects on Choice Satisfaction, Attitudes, and Purchase Intentions
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
When Good Looks Kill: An Examination of Consumer Response to Visually Attractive Product Design
저자
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
When Good Looks Kill: An Examination of Consumer Response to Visually Attractive Product Design
저자
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴