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1.
서명
When are moods most likely to influence consumers' product preferences? The role of mood focus and perceived relevance of moods 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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2.
서명
When demand accelerates demand: Trailing the bandwagon 미리보기
저자
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
When thinking is beneficial and when it is not: The effects of thin and round advertising models 미리보기
저자
Hafner, M.; Trampe, D.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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4.
서명
Who I am and how I think: The impact of self-construal on the roles of internal and external reference prices in price evaluations 미리보기
저자
Chen, C. Y.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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5.
서명
Why do people give? The role of identity in giving 미리보기
저자
Aaker, J. L.; Akutsu, S.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
6.
서명
With suspicious (but happy) minds: Mood's ability to neutralize the effects of suspicion on persuasion 미리보기
저자
DeCarlo, T. E.; Barone, M. J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
7.
서명
Word-of-mouth transmission in settings with multiple opinions: The impact of other opinions on WOM likelihood and valence 미리보기
저자
Ryu, G.; Han, J. K.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
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