충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
17건 중 17건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Work in Progress 미리보기
저자
Terhanian, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Wal-Mart's Impact on Supplier Profits 미리보기
저자
Huang, Q.; Nijs, V.R.; Hansen, K.; Anderson, E.T.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
WEBSITE VS. TRADITIONAL SURVEY RATINGS: Do they tell the same story? 미리보기
저자
Brandt, D.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Drives Key Informant Accuracy? 미리보기
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Reimann, M.; Schilke, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Is Quality? An Integrative Framework of Processes and States 미리보기
저자
Golder, P.N.; Mitra, D.; Moorman, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Makes Online Content Viral? 미리보기
저자
Berger, J.; Milkman, K.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What's Your Number? 미리보기
저자
McNeal, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Budgeting Backfires: How Self-Imposed Price Restraints Can Increase Spending 미리보기
저자
Larson, J.S.; Hamilton, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Do Consumers Eat More? The Role of Appearance Self-Esteem and Food Packaging Cues 미리보기
저자
Argo, J.J.; White, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Do Third-Party Product Reviews Affect Firm Value and What Can Firms Do? The Case of Media Critics and Professional Movie Reviews 미리보기
저자
Chen, Y.; Liu, Y.; Zhang, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Guilt Begets Pleasure: The Positive Effect of a Negative Emotion 미리보기
저자
Goldsmith, K.; Cho, E.K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When High-Similarity Copycats Lose and Moderate-Similarity Copycats Gain: The Impact of Comparative Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Is Ours Better Than Mine? A Framework for Understanding and Altering Participation in Commercial Sharing Systems 미리보기
저자
Lamberton, C.P.; Rose, R.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When More Is Less: The Impact of Base Value Neglect on Consumer Preferences for Bonus Packs over Price Discounts 미리보기
저자
Chen, H.; Marmorstein, H.; Tsiros, M.; Rao, A.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When Talk Is ``Free'': The Effect of Tariff Structure on Usage Under Two- and Three-Part Tariffs 미리보기
저자
Ascarza, E.; Lambrecht, A.; Vilcassim, N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Why Social Media is Not Free The true costs of this seemingly free communications channel 미리보기
저자
Ramnarayan, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Willingness to Pay for Cause-Related Marketing: The Impact of Donation Amount and Moderating Effects 미리보기
저자
Koschate-Fischer, N.; Stefan, I.V.; Hoyer, W.D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴