충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
26건 중 26건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Walking the Work-life Tightrope 미리보기
저자
Raghunathan, R.; Dahl, D.; Haws, K.; Johar, G.; Labroo, A.; MacDonnell, R.; Mishra, H.; Morwitz, V.; Nunes, J.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
What Happens between the Memory Option and the Stimulus Option? Attribute Valence and Information Retrieval in Mixed Choice 미리보기
저자
Palmeira, M.; Zhang, S.; Krishnan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Makes Things Cool? How Autonomy Influences Perceptions of Coolness 미리보기
저자
Warren, C.; Campbell, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What to Acquire and What to Forfeit: The Effect of Decision Task and Product Type on Consumers' Choice between Promotion and Prevention Appeals 미리보기
저자
Chowdhury, T.; Micu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
When Ambivalence Increases Attitude-Behavior Correspondence 미리보기
저자
Yang, L.; Unnava, H.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
When Biasing Cues Improve vs Bias Quality Judgments 미리보기
저자
Vanhouche, W.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When Closer is Better: The Influence of Physical Distance on Consumer Judgment of Product Effectiveness 미리보기
저자
Li, X.; Chae, B.; Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Does an Attack to the Brand Call for Action? The Role of Self-Brand Connection and Implicit Self-Esteem 미리보기
저자
Lisjak, M.; Lee, A.Y.; Gardner, W.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Does National Identity Matter? Two Contrasting Symbolic Meaning of Brands in Emerging Countries 미리보기
저자
Kwan, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Do Goals Succeed Versus Fail? Effects of Consumer Beliefs on Self-Regulation 미리보기
저자
Townsend, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire 미리보기
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When I becomes We: Interpersonal Ties in Product Co-Creation 미리보기
저자
Boveda-Lambie, A.M.; Dholakia, R.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When is Disfluency Desirable? The Effects of Metacognitive Effort on Product Evaluation and Forecasting Behavior 미리보기
저자
Ince, E.C.; Thompson, D.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When Is It Better To Be Bad? Schema-Congruency Effects in Moral Evaluations of Products 미리보기
저자
Danilowitz, J.S.; Newman, G.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When More is Merrier Indeed: The Impact of Product Involvement on Choice 미리보기
저자
Aladjem, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When one culture meets another: The impact of culturally (mis)matched thinking styles on self-regulation 미리보기
저자
Koo, M.; Shavitt, S.; Lalwani, A.K.; Dai, Y.; Chinchanachokchai, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Rewards Backfire: Customer Resistance to Loyalty Programs 미리보기
저자
Roax, D.; El Euch Maalej, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
When Seeing Many Types of Wine Makes You More Sensitive to Technological Threats: Unrelated, Prior Categorizations and Reactions to Change 미리보기
저자
Chakravarti, A.; Fang, C.; Shapira, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
When Small Steps Become Big Leaps: Goal-Consistency Judgments and the Illusion of Goal Progress 미리보기
저자
Bonezzi, A.; Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
When White Space Is More than Burning Money: Economic Signaling Meets Visual Commercial Rhetoric 미리보기
저자
Pracejus, J.; O Guinn, T.; Olsen, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴