주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
26
건 중
26
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2012
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(26)
저자
Aladjem, M.; Bockenholt, U.
(1)
Bonezzi, A.; Chernev, A.
(1)
Boveda-Lambie, A.M.; Dholakia, R.R.
(1)
Brace-Govan, J.
(1)
Chakravarti, A.; Fang, C.; Shapira, Z.
(1)
Chinchanachokchai, S.; Duff, B.; Wyer, R.S.
(1)
Chowdhury, T.; Micu, C.
(1)
Danilowitz, J.S.; Newman, G.E.
(1)
Fleck, J.; Rossi, C.; Segabinazzi, R.; Reale, G.; Costa, D.; Martins, M.
(1)
Ince, E.C.; Thompson, D.V.
(1)
Kimura, J.; Sakashita, M.
(1)
Koo, M.; Shavitt, S.; Lalwani, A.K.; Dai, Y.; Chinchanachokchai, S.
(1)
Kwan, M.C.
(1)
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
(1)
Li, X.; Chae, B.; Zhu, R.
(1)
Lisjak, M.; Lee, A.Y.; Gardner, W.L.
(1)
Palmeira, M.; Zhang, S.; Krishnan, S.
(1)
Pracejus, J.; O Guinn, T.; Olsen, D.
(1)
Raghunathan, R.; Dahl, D.; Haws, K.; Johar, G.; Labroo, A.; MacDonnell, R.; Mishra, H.; Morwitz, V.; Nunes, J.; van Osselaer, S.
(1)
Roax, D.; El Euch Maalej, M.
(1)
Steinhart, Y.; Kamins, M.; Mazursky, D.; Noy, A.
(1)
Townsend, C.
(1)
Vanhouche, W.; van Osselaer, S.
(1)
Verrochi, N.M.
(1)
Warren, C.; Campbell, M.C.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(26)
발행년도
2012
(26)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Walking the Work-life Tightrope
저자
Raghunathan, R.; Dahl, D.; Haws, K.; Johar, G.; Labroo, A.; MacDonnell, R.; Mishra, H.; Morwitz, V.; Nunes, J.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
What Happens between the Memory Option and the Stimulus Option? Attribute Valence and Information Retrieval in Mixed Choice
저자
Palmeira, M.; Zhang, S.; Krishnan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Makes Things Cool? How Autonomy Influences Perceptions of Coolness
저자
Warren, C.; Campbell, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What to Acquire and What to Forfeit: The Effect of Decision Task and Product Type on Consumers' Choice between Promotion and Prevention Appeals
저자
Chowdhury, T.; Micu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
When Ambivalence Increases Attitude-Behavior Correspondence
저자
Yang, L.; Unnava, H.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
When Biasing Cues Improve vs Bias Quality Judgments
저자
Vanhouche, W.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When Closer is Better: The Influence of Physical Distance on Consumer Judgment of Product Effectiveness
저자
Li, X.; Chae, B.; Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Does an Attack to the Brand Call for Action? The Role of Self-Brand Connection and Implicit Self-Esteem
저자
Lisjak, M.; Lee, A.Y.; Gardner, W.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Does National Identity Matter? Two Contrasting Symbolic Meaning of Brands in Emerging Countries
저자
Kwan, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Do Goals Succeed Versus Fail? Effects of Consumer Beliefs on Self-Regulation
저자
Townsend, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When I becomes We: Interpersonal Ties in Product Co-Creation
저자
Boveda-Lambie, A.M.; Dholakia, R.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When is Disfluency Desirable? The Effects of Metacognitive Effort on Product Evaluation and Forecasting Behavior
저자
Ince, E.C.; Thompson, D.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When Is It Better To Be Bad? Schema-Congruency Effects in Moral Evaluations of Products
저자
Danilowitz, J.S.; Newman, G.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When More is Merrier Indeed: The Impact of Product Involvement on Choice
저자
Aladjem, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When one culture meets another: The impact of culturally (mis)matched thinking styles on self-regulation
저자
Koo, M.; Shavitt, S.; Lalwani, A.K.; Dai, Y.; Chinchanachokchai, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Rewards Backfire: Customer Resistance to Loyalty Programs
저자
Roax, D.; El Euch Maalej, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
When Seeing Many Types of Wine Makes You More Sensitive to Technological Threats: Unrelated, Prior Categorizations and Reactions to Change
저자
Chakravarti, A.; Fang, C.; Shapira, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
When Small Steps Become Big Leaps: Goal-Consistency Judgments and the Illusion of Goal Progress
저자
Bonezzi, A.; Chernev, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
When White Space Is More than Burning Money: Economic Signaling Meets Visual Commercial Rhetoric
저자
Pracejus, J.; O Guinn, T.; Olsen, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴