충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
WHAT BUSINESSES CAN LEARN FROM SPORTS ANALYTICS 미리보기
저자
Davenport, T.H.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What's Next for the Chinese Economy? 미리보기
저자
Huang, Y.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What's Your Information Footprint? 미리보기
저자
Sampler, J.L.; Earl, M.J.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What to Expect From a Corporate Lean Program 미리보기
저자
Netland, T.; Ferdows, K.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Unhappy Customers Want Companies have tried for decades to improve customer complaint resolution - without notable success. A new approach is needed 미리보기
저자
Grainer, M.; Noble, C.H.; Bitner, M.J.; Broetzmann, S.M.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When Customers Help Set Prices 미리보기
저자
Bertini, M.; Koenigsberg, O.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Why Customer Participation Matters 미리보기
저자
Merlo, O.; Eisingerich, A.B.; Auh, S.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Why Managers Still Matter In today's knowledge-based economy, managerial authority is supposedly in decline. But there is still a strong need for someone to define and implement the organizational rules of the game 미리보기
저자
Foss, N.J.; Klein, P.G.
발행처
Sloan Management Review Association, MIT Sloan School of Management
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴