충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
2건 중 2건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2017 삭제
World advertising research center 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
‘We’ are more likely to endorse than ‘I’: the effects of self-construal and brand symbolism on consumers’ online brand endorsements 미리보기
저자
Bernritter, Stefan F.; Loermans, Annemijn C.; Verlegh, Peeter W.J.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Where has the research on client–agency relationships gone? The need for a deeper understanding of the future of account management 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴