충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
When and How Board Members with Marketing Experience Facilitate Firm Growth 미리보기
저자
Whitler, Kimberly A.; Krause, Ryan; Lehmann, Donald R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
When and How Managers' Responses to Online Reviews Affect Subsequent Reviews 미리보기
저자
Wang, Yang; Chaudhry, Alexander
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
When Back of Pack Meets Front of Pack: How Salient and Simplified Nutrition Labels Affect Food Sales in Supermarkets 미리보기
저자
Elshiewy, Ossama; Boztug, Yasemin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
When Celebrities Count: Power Distance Beliefs and Celebrity Endorsements 미리보기
저자
Winterich, Karen Page; Gangwar, Manish; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
When Does Market Share Matter? New Empirical Generalizations from a Meta-Analysis of the Market Share—Performance Relationship 미리보기
저자
Edeling, Alexander; Himme, Alexander
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
When Does Partitioned Pricing Lead to More Favorable Consumer Preferences? Meta-Analytic Evidence 미리보기
저자
Abraham, Ajay T.; Hamilton, Rebecca W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
(When) Does Third-Party Recognition for Design Excellence Affect Financial Performance in Business-to-Business Markets? 미리보기
저자
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Showrooming Increases Retailer Profit 미리보기
저자
Kuksov, Dmitri; Liao, Chenxi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Why Consumers Don't See the Benefits of Genetically Modified Foods, and What Marketers Can Do About It 미리보기
저자
Hingston, Sean T.; Noseworthy, Theodore J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴