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2019
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(14)
저자
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
(1)
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
(1)
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
(1)
El Hazzouri, Mohammed; Hamilton, Leah K.
(1)
Grewal, Lauren; Stephen, Andrew T.; Coleman, Nicole Verrochi
(1)
Gupta, Aditya; Kumar, Alok; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary L.
(1)
Kim, Minkyung; Sudhir, K.; Uetake, Kosuke; Canales, Rodrigo
(1)
Netzer, Oded; Lemaire, Alain; Herzenstein, Michal
(1)
Paharia, Neeru; Swaminathan, Vanitha
(1)
Pham, Nguyen; Mandel, Naomi
(1)
Russell, Cristel Antonia; Hamby, Anne M.; Grube, Joel W.; Russell, Dale W.
(1)
Srinivasan, Raji; Ramani, Nandini
(1)
Sunder, Sarang; Kim, Kihyun Hannah; Yorkston, Eric A.
(1)
Tellis, Gerard J.; MacInnis, Deborah J.; Tirunillai, Seshadri; Zhang, Yanwei
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출판사
American Marketing Association
(7)
American Marketing Association]
(7)
발행년도
2019
(14)
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서명
저자
발행처
원문제공시작년
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5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Wearout or Weariness? Measuring Potential Negative Consequences of Online Ad Volume and Placement on Website Visits
저자
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
2.
서명
What Drives Herding Behavior in Online Ratings? The Role of Rater Experience, Product Portfolio, and Diverging Opinions
저자
Sunder, Sarang; Kim, Kihyun Hannah; Yorkston, Eric A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
3.
서명
What Drives Virality (Sharing) of Online Digital Content? The Critical Role of Information, Emotion, and Brand Prominence
저자
Tellis, Gerard J.; MacInnis, Deborah J.; Tirunillai, Seshadri; Zhang, Yanwei
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4.
서명
What Influences Consumer Evaluation of Genetically Modified Foods?
저자
Pham, Nguyen; Mandel, Naomi
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
5.
서명
When Does Customer Participation Matter? An Empirical Investigation of the Role of Customer Empowerment in the Customer Participation—Performance Link
저자
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
6.
서명
When Do Public Health Epilogues Correct the Influence of Alcohol Story Lines on Youth? The Interplay of Narrative Transportation and Persuasion Knowledge
저자
Russell, Cristel Antonia; Hamby, Anne M.; Grube, Joel W.; Russell, Dale W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
7.
서명
When ``More'' Seems Like Less: Differential Price Framing Increases the Choice Share of Higher-Priced Options
저자
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
8.
서명
When Posting About Products on Social Media Backfires: The Negative Effects of Consumer Identity Signaling on Product Interest
저자
Grewal, Lauren; Stephen, Andrew T.; Coleman, Nicole Verrochi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
9.
서명
When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private information
저자
Kim, Minkyung; Sudhir, K.; Uetake, Kosuke; Canales, Rodrigo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
10.
서명
When Words Sweat: Identifying Signals for Loan Default in the Text of Loan Applications
저자
Netzer, Oded; Lemaire, Alain; Herzenstein, Michal
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
11.
서명
Who Is Wary of User Design? The Role of Power-Distance Beliefs in Preference for User-Designed Products
저자
Paharia, Neeru; Swaminathan, Vanitha
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
12.
서명
Why Us?! How Members of Minority Groups React to Public Health Advertisements Featuring Their Own Group
저자
El Hazzouri, Mohammed; Hamilton, Leah K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
13.
서명
Within-Seller and Buyer—Seller Network Structures and Key Account Profitability
저자
Gupta, Aditya; Kumar, Alok; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
14.
서명
With Power Comes Responsibility: How Powerful Marketing Departments Can Help Prevent Myopic Management
저자
Srinivasan, Raji; Ramani, Nandini
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1
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