충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
14건 중 14건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Wearout or Weariness? Measuring Potential Negative Consequences of Online Ad Volume and Placement on Website Visits 미리보기
저자
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
What Drives Herding Behavior in Online Ratings? The Role of Rater Experience, Product Portfolio, and Diverging Opinions 미리보기
저자
Sunder, Sarang; Kim, Kihyun Hannah; Yorkston, Eric A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Drives Virality (Sharing) of Online Digital Content? The Critical Role of Information, Emotion, and Brand Prominence 미리보기
저자
Tellis, Gerard J.; MacInnis, Deborah J.; Tirunillai, Seshadri; Zhang, Yanwei
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Influences Consumer Evaluation of Genetically Modified Foods? 미리보기
저자
Pham, Nguyen; Mandel, Naomi
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
When Does Customer Participation Matter? An Empirical Investigation of the Role of Customer Empowerment in the Customer Participation—Performance Link 미리보기
저자
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
When Do Public Health Epilogues Correct the Influence of Alcohol Story Lines on Youth? The Interplay of Narrative Transportation and Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Russell, Cristel Antonia; Hamby, Anne M.; Grube, Joel W.; Russell, Dale W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When ``More'' Seems Like Less: Differential Price Framing Increases the Choice Share of Higher-Priced Options 미리보기
저자
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Posting About Products on Social Media Backfires: The Negative Effects of Consumer Identity Signaling on Product Interest 미리보기
저자
Grewal, Lauren; Stephen, Andrew T.; Coleman, Nicole Verrochi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private information 미리보기
저자
Kim, Minkyung; Sudhir, K.; Uetake, Kosuke; Canales, Rodrigo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Words Sweat: Identifying Signals for Loan Default in the Text of Loan Applications 미리보기
저자
Netzer, Oded; Lemaire, Alain; Herzenstein, Michal
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Who Is Wary of User Design? The Role of Power-Distance Beliefs in Preference for User-Designed Products 미리보기
저자
Paharia, Neeru; Swaminathan, Vanitha
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Why Us?! How Members of Minority Groups React to Public Health Advertisements Featuring Their Own Group 미리보기
저자
El Hazzouri, Mohammed; Hamilton, Leah K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Within-Seller and Buyer—Seller Network Structures and Key Account Profitability 미리보기
저자
Gupta, Aditya; Kumar, Alok; Grewal, Rajdeep; Lilien, Gary L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
With Power Comes Responsibility: How Powerful Marketing Departments Can Help Prevent Myopic Management 미리보기
저자
Srinivasan, Raji; Ramani, Nandini
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴