충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
94건 중 94건 출력
2/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
What Is Policy? and Why It Matters 미리보기
저자
Stewart, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
What Is Quality? An Integrative Framework of Processes and States 미리보기
저자
Golder, P.N.; Mitra, D.; Moorman, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
What Is Special About Marketing Organic Products? How Organic Assortment, Price, and Promotions Drive Retailer Performance 미리보기
저자
Bezawada, R.; Pauwels, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
What Makes It Green? The Role of Centrality of Green Attributes in Evaluations of the Greenness of Products 미리보기
저자
Gershoff, A.D.; Frels, J.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
What Makes Online Content Viral? 미리보기
저자
Berger, J.; Milkman, K.L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
What Matters: Factors Influencing Gay Consumers' Evaluations of ``Gay-Friendly'' Corporate Activities 미리보기
저자
Oakenfull, G.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
What Matters: Factors Influencing Gay Consumers' Evaluations of ``Gay-Friendly'' Corporate Activities 미리보기
저자
Oakenfull, G.W.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
What's in a Brand Name? Assessing the Impact of Rebranding in the Hospitality Industry 미리보기
저자
Tsai, Yi-Lin; Dev, Chekitan S.; Chintagunta, Pradeep
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
What's in a Message? The Longitudinal Influence of a Supportive Versus Combative Orientation on the Performance of Nonprofits 미리보기
저자
Botner, K.A.; Mishra, A.; Mishra, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
What's Your Number? 미리보기
저자
McNeal, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
What's Yours Is Now Mine: Deviant Consumption Through Acquisitive Crime 미리보기
저자
Martin, K.D.; Cullen, J.B.; Martin, M.W.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
What's Yours Is Now Mine: Deviant Consumption Through Acquisitive Crime 미리보기
저자
Martin, K.D.; Cullen, J.B.; Martin, M.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
What to Tell Consumers in Waits of Different Lengths: An Integrative Model of Service Evaluation 미리보기
저자
Hui, M. K
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
When 1 + 1 > 2: How Investors React to New Product Releases Announced Concurrently with Other Corporate News 미리보기
저자
Warren, Nooshin L.; Sorescu, Alina
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
When and How Board Members with Marketing Experience Facilitate Firm Growth 미리보기
저자
Whitler, Kimberly A.; Krause, Ryan; Lehmann, Donald R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
When and How Managers' Responses to Online Reviews Affect Subsequent Reviews 미리보기
저자
Wang, Yang; Chaudhry, Alexander
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
(When) Are We Dynamically Optimal? A Psychological Field Guide for Marketing Modelers 미리보기
저자
Meyer, Robert J.; Hutchinson, J. Wesley
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
When Back of Pack Meets Front of Pack: How Salient and Simplified Nutrition Labels Affect Food Sales in Supermarkets 미리보기
저자
Elshiewy, Ossama; Boztug, Yasemin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
When Budgeting Backfires: How Self-Imposed Price Restraints Can Increase Spending 미리보기
저자
Larson, J.S.; Hamilton, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
When Celebrities Count: Power Distance Beliefs and Celebrity Endorsements 미리보기
저자
Winterich, Karen Page; Gangwar, Manish; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴