충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
240건 중 240건 출력
6/12 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
When do Moods Influence Consumer Preferences?: Moderators of Mood Congruency 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
When Do Price Promotions Signal Quality? The Effect of Dealing on Perceived Service Quality 미리보기
저자
Raghubir, P.;Corfman, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
When Do Product Descriptions Stimulate Craving and Desire for Guilty Pleasures? 미리보기
저자
Moore, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire 미리보기
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire: Negative Effects on Choice Satisfaction, Attitudes, and Purchase Intentions 미리보기
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
When Electronic Recommendation Agents Backfire: Negative Effects on Choice Satisfaction, Attitudes, and Purchase Intentions 미리보기
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
When "Eureka" Fades Into "You're Nuts!" 미리보기
저자
Gabel, T. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
When Feelings Influence Product Evaluations (and When They Do Not): Discrete-Affect-Validation and the Role of Consumption Motives 미리보기
저자
Bosmans, A.; Baumgartner, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
When Feelings Matter: Determinants of the Use of Cognitive Subjective Feelings 미리보기
저자
Greifeneder, R.; Bless, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
When Gains Exceed Losses: Attribute Trade-Offs and Prospect Theory 미리보기
저자
Hankuk, T. C.; Aggarwal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
When Gifts Go Unappreciated 미리보기
저자
Steffel, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
When Good Looks Kill: An Examination of Consumer Response to Visually Attractive Product Design 미리보기
저자
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
When Good Looks Kill: An Examination of Consumer Response to Visually Attractive Product Design 미리보기
저자
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
When Good Pictures Make for Good Products: Consumer Misattribution Effects in Virtual Product Presentation Environments 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
When Good Pictures Make for Good Products: Consumer Misattribution Effects in Virtual Product Presentation Environments 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
When Humanizing Brands Goes Wrong: The Detrimental Role of Brand Anthropomorphization amidst Product Wrongdoings 미리보기
저자
Puzakova, M.; Kwak, H.; Rocereto, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
When I becomes We: Interpersonal Ties in Product Co-Creation 미리보기
저자
Boveda-Lambie, A.M.; Dholakia, R.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
When I Go Out to Eat I Want to Enjoy Myself: An Investigation into Consumers' Use of Nutrition Information 미리보기
저자
Droms, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
When I Go Out to Eat I Want to Enjoy Myself: An Investigation into Consumers' Use of Nutrition Information 미리보기
저자
Droms, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
When I Grow Up: The Moderating Role of Aspiration in Intergenerational Code-switching 미리보기
저자
Lee, S.; Massiah, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴