충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
94건 중 94건 출력
1/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Work in Progress 미리보기
저자
Terhanian, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
The Wisdom of Some: Do We Always Need High Consensus to Shape Consumer Behavior? 미리보기
저자
Sciandra, Michael R.; Lamberton, Cait; Reczek, Rebecca Walker
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Waiting for Service: The Relationship Between Delays and Evaluations of Service 미리보기
저자
Taylor, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Walking in My Shoes: How Expectations of Role Reversal in Future Negotiations Affect Present Behaviors 미리보기
저자
Bagchi, Rajesh; Koukova, Nevena T.; Gurnani, Haresh; Nagarajan, Mahesh; Oza, Shweta S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Wal-Mart's Impact on Supplier Profits 미리보기
저자
Huang, Q.; Nijs, V.R.; Hansen, K.; Anderson, E.T.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Warm Glow or Extra Charge? The Ambivalent Effect of Corporate Social Responsibility Activities on Customers' Perceived Price Fairness 미리보기
저자
Habel, Johannes; Schons, Laura Marie; Alavi, Sascha; Wieseke, Jan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Washing Away Your Sins? Corporate Social Responsibility, Corporate Social Irresponsibility, and Firm Performance 미리보기
저자
Kang, Charles; Germann, Frank; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Wearout or Weariness? Measuring Potential Negative Consequences of Online Ad Volume and Placement on Website Visits 미리보기
저자
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
WEBSITE VS. TRADITIONAL SURVEY RATINGS: Do they tell the same story? 미리보기
저자
Brandt, D.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What Are Likes Worth? A Facebook Page Field Experiment 미리보기
저자
Mochon, Daniel; Johnson, Karen; Schwartz, Janet; Ariely, Dan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What a Waste! Exploring the Human Reality of Food Waste from the Store Manager's Perspective 미리보기
저자
Gruber, Verena; Holweg, Christina; Teller, Christoph
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
What Counts Versus What Can Be Counted: The Complex Interplay of Market Orientation and Marketing Performance Measurement 미리보기
저자
Frösén, Johanna; Luoma, Jukka; Jaakkola, Matti; Tikkanen, Henrikki; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
What Drives a Firm's Choice of Product Recall Remedy? The Impact of Remedy Cost, Product Hazard, and the CEO 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Liu, Yong; Luo, Ting
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
What Drives Herding Behavior in Online Ratings? The Role of Rater Experience, Product Portfolio, and Diverging Opinions 미리보기
저자
Sunder, Sarang; Kim, Kihyun Hannah; Yorkston, Eric A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
What Drives Key Informant Accuracy? 미리보기
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Reimann, M.; Schilke, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
What Drives Managerial Use of Marketing and Financial Metrics and Does Metric Use Affect Performance of Marketing-Mix Activities? 미리보기
저자
Mintz, O.; Currim, I.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
What Drives Virality (Sharing) of Online Digital Content? The Critical Role of Information, Emotion, and Brand Prominence 미리보기
저자
Tellis, Gerard J.; MacInnis, Deborah J.; Tirunillai, Seshadri; Zhang, Yanwei
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
What Goes Around Comes Around: The Impact of Marketing Alliances on Firm Risk and the Moderating Role of Network Density 미리보기
저자
Thomaz, Felipe; Swaminathan, Vanitha
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
What Happens Online Stays Online? Segment-Specific Online and Offline Effects of Banner Advertisements 미리보기
저자
Lobschat, Lara; Osinga, Ernst C.; Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
What Influences Consumer Evaluation of Genetically Modified Foods? 미리보기
저자
Pham, Nguyen; Mandel, Naomi
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴