주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
94
건 중
94
건 출력
1/5
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(94)
저자
Martin, K.D.; Cullen, J.B.; Martin, M.W.
(2)
Oakenfull, G.W.
(2)
Abraham, Ajay T.; Hamilton, Rebecca W.
(1)
Ahmed, Sumaiya; Sinha, Ashish
(1)
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
(1)
Argo, J.J.; White, K.
(1)
Ascarza, E.; Lambrecht, A.; Vilcassim, N.
(1)
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
(1)
Bagchi, Rajesh; Koukova, Nevena T.; Gurnani, Haresh; Nagarajan, Mahesh; Oza, Shweta S.
(1)
Bart, Y.; Stephen, A.T.; Sarvary, M.
(1)
Berger, J.; Milkman, K.L.
(1)
Besharat, A.; Carrillat, F.A.; Ladik, D.M.
(1)
Bezawada, R.; Pauwels, K.
(1)
Botner, K.A.; Mishra, A.; Mishra, H.
(1)
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.
(1)
Brandt, D.R.
(1)
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
(1)
Chen, H.; Marmorstein, H.; Tsiros, M.; Rao, A.R.
(1)
Chen, Y.; Liu, Y.; Zhang, J.
(1)
Dai, X.; Hsee, C.K.
(1)
Danaher, Peter J.; Smith, Michael S.; Ranasinghe, Kulan; Danaher, Tracey S.
(1)
Deng, X.; Srinivasan, R.
(1)
Edeling, Alexander; Himme, Alexander
(1)
El Hazzouri, Mohammed; Hamilton, Leah K.
(1)
Elshiewy, Ossama; Boztug, Yasemin
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(55)
American Marketing Association]
(35)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(4)
발행년도
2012
(17)
2013
(16)
2019
(14)
2016
(13)
2018
(9)
2015
(8)
2014
(7)
2017
(7)
1980
(1)
1993
(1)
1994
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Work in Progress
저자
Terhanian, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
The Wisdom of Some: Do We Always Need High Consensus to Shape Consumer Behavior?
저자
Sciandra, Michael R.; Lamberton, Cait; Reczek, Rebecca Walker
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Waiting for Service: The Relationship Between Delays and Evaluations of Service
저자
Taylor, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Walking in My Shoes: How Expectations of Role Reversal in Future Negotiations Affect Present Behaviors
저자
Bagchi, Rajesh; Koukova, Nevena T.; Gurnani, Haresh; Nagarajan, Mahesh; Oza, Shweta S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Wal-Mart's Impact on Supplier Profits
저자
Huang, Q.; Nijs, V.R.; Hansen, K.; Anderson, E.T.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Warm Glow or Extra Charge? The Ambivalent Effect of Corporate Social Responsibility Activities on Customers' Perceived Price Fairness
저자
Habel, Johannes; Schons, Laura Marie; Alavi, Sascha; Wieseke, Jan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Washing Away Your Sins? Corporate Social Responsibility, Corporate Social Irresponsibility, and Firm Performance
저자
Kang, Charles; Germann, Frank; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Wearout or Weariness? Measuring Potential Negative Consequences of Online Ad Volume and Placement on Website Visits
저자
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
WEBSITE VS. TRADITIONAL SURVEY RATINGS: Do they tell the same story?
저자
Brandt, D.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What Are Likes Worth? A Facebook Page Field Experiment
저자
Mochon, Daniel; Johnson, Karen; Schwartz, Janet; Ariely, Dan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What a Waste! Exploring the Human Reality of Food Waste from the Store Manager's Perspective
저자
Gruber, Verena; Holweg, Christina; Teller, Christoph
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
What Counts Versus What Can Be Counted: The Complex Interplay of Market Orientation and Marketing Performance Measurement
저자
Frösén, Johanna; Luoma, Jukka; Jaakkola, Matti; Tikkanen, Henrikki; Aspara, Jaakko
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
What Drives a Firm's Choice of Product Recall Remedy? The Impact of Remedy Cost, Product Hazard, and the CEO
저자
Liu, Angela Xia; Liu, Yong; Luo, Ting
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
What Drives Herding Behavior in Online Ratings? The Role of Rater Experience, Product Portfolio, and Diverging Opinions
저자
Sunder, Sarang; Kim, Kihyun Hannah; Yorkston, Eric A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
What Drives Key Informant Accuracy?
저자
Homburg, C.; Klarmann, M.; Reimann, M.; Schilke, O.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
What Drives Managerial Use of Marketing and Financial Metrics and Does Metric Use Affect Performance of Marketing-Mix Activities?
저자
Mintz, O.; Currim, I.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
What Drives Virality (Sharing) of Online Digital Content? The Critical Role of Information, Emotion, and Brand Prominence
저자
Tellis, Gerard J.; MacInnis, Deborah J.; Tirunillai, Seshadri; Zhang, Yanwei
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
What Goes Around Comes Around: The Impact of Marketing Alliances on Firm Risk and the Moderating Role of Network Density
저자
Thomaz, Felipe; Swaminathan, Vanitha
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
What Happens Online Stays Online? Segment-Specific Online and Offline Effects of Banner Advertisements
저자
Lobschat, Lara; Osinga, Ernst C.; Reinartz, Werner J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
What Influences Consumer Evaluation of Genetically Modified Foods?
저자
Pham, Nguyen; Mandel, Naomi
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
임시보관함보기
하단메뉴