주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
94
건 중
94
건 출력
3/5
페이지
제한항목
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(94)
저자
Martin, K.D.; Cullen, J.B.; Martin, M.W.
(2)
Oakenfull, G.W.
(2)
Abraham, Ajay T.; Hamilton, Rebecca W.
(1)
Ahmed, Sumaiya; Sinha, Ashish
(1)
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
(1)
Argo, J.J.; White, K.
(1)
Ascarza, E.; Lambrecht, A.; Vilcassim, N.
(1)
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
(1)
Bagchi, Rajesh; Koukova, Nevena T.; Gurnani, Haresh; Nagarajan, Mahesh; Oza, Shweta S.
(1)
Bart, Y.; Stephen, A.T.; Sarvary, M.
(1)
Berger, J.; Milkman, K.L.
(1)
Besharat, A.; Carrillat, F.A.; Ladik, D.M.
(1)
Bezawada, R.; Pauwels, K.
(1)
Botner, K.A.; Mishra, A.; Mishra, H.
(1)
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.
(1)
Brandt, D.R.
(1)
Chae, Inyoung; Bruno, Hernán A.; Feinberg, Fred M.
(1)
Chen, H.; Marmorstein, H.; Tsiros, M.; Rao, A.R.
(1)
Chen, Y.; Liu, Y.; Zhang, J.
(1)
Dai, X.; Hsee, C.K.
(1)
Danaher, Peter J.; Smith, Michael S.; Ranasinghe, Kulan; Danaher, Tracey S.
(1)
Deng, X.; Srinivasan, R.
(1)
Edeling, Alexander; Himme, Alexander
(1)
El Hazzouri, Mohammed; Hamilton, Leah K.
(1)
Elshiewy, Ossama; Boztug, Yasemin
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(55)
American Marketing Association]
(35)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(4)
발행년도
2012
(17)
2013
(16)
2019
(14)
2016
(13)
2018
(9)
2015
(8)
2014
(7)
2017
(7)
1980
(1)
1993
(1)
1994
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
When Companies Do Good, Are Their Products Good for You? How Corporate Social Responsibility Creates a Health Halo
저자
Peloza, John; Ye, Christine; Montford, William J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
When Disfluency Signals Competence: The Effect of Processing Difficulty on Perceptions of Service Agents
저자
Thompson, D.V.; Ince, E.C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
When Do (and Don't) Normative Appeals Influence Sustainable Consumer Behaviors?
저자
White, K.; Simpson, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
When Do Consumers Avoid Imperfections? Superficial Packaging Damage as a Contamination Cue
저자
White, Katherine; Lin, Lily; Dahl, Darren W.; Ritchie, Robin J. B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
When Do Consumers Eat More? The Role of Appearance Self-Esteem and Food Packaging Cues
저자
Argo, J.J.; White, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
When Does Customer Participation Matter? An Empirical Investigation of the Role of Customer Empowerment in the Customer Participation—Performance Link
저자
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
When Does Market Share Matter? New Empirical Generalizations from a Meta-Analysis of the Market Share—Performance Relationship
저자
Edeling, Alexander; Himme, Alexander
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
When Does (Mis)Fit in Customer Orientation Matter for Frontline Employees' Job Satisfaction and Performance?
저자
Menguc, Bulent; Auh, Seigyoung; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
When Does Partitioned Pricing Lead to More Favorable Consumer Preferences? Meta-Analytic Evidence
저자
Abraham, Ajay T.; Hamilton, Rebecca W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
When Does Recognition Increase Charitable Behavior? Toward a Moral Identity-Based Model
저자
Winterich, K.P.; Mittal, V.; Aquino, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
When Does Retargeting Work? Information Specificity in Online Advertising
저자
Lambrecht, A.; Tucker, C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
(When) Does Third-Party Recognition for Design Excellence Affect Financial Performance in Business-to-Business Markets?
저자
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
When Do Group Incentives for Salespeople Work?
저자
Lim, N.; Chen, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
When Do Public Health Epilogues Correct the Influence of Alcohol Story Lines on Youth? The Interplay of Narrative Transportation and Persuasion Knowledge
저자
Russell, Cristel Antonia; Hamby, Anne M.; Grube, Joel W.; Russell, Dale W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
When Do Third-Party Product Reviews Affect Firm Value and What Can Firms Do? The Case of Media Critics and Professional Movie Reviews
저자
Chen, Y.; Liu, Y.; Zhang, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
When Do Transparent Packages Increase (or Decrease) Food Consumption?
저자
Deng, X.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
When Guilt Begets Pleasure: The Positive Effect of a Negative Emotion
저자
Goldsmith, K.; Cho, E.K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
When High-Similarity Copycats Lose and Moderate-Similarity Copycats Gain: The Impact of Comparative Evaluation
저자
van Horen, F.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
When Hostile Consumers Wreak Havoc on Your Brand: The Phenomenon of Consumer Brand Sabotage
저자
Kähr, Andrea; Nyffenegger, Bettina; Krohmer, Harley; Hoyer, Wayne D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
When Humanizing Brands Goes Wrong: The Detrimental Effect of Brand Anthropomorphization Amid Product Wrongdoings
저자
Puzakova, M.; Kwak, H.; Rocereto, J.F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
임시보관함보기
하단메뉴