충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
94건 중 94건 출력
3/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
When Companies Do Good, Are Their Products Good for You? How Corporate Social Responsibility Creates a Health Halo 미리보기
저자
Peloza, John; Ye, Christine; Montford, William J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
When Disfluency Signals Competence: The Effect of Processing Difficulty on Perceptions of Service Agents 미리보기
저자
Thompson, D.V.; Ince, E.C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
When Do (and Don't) Normative Appeals Influence Sustainable Consumer Behaviors? 미리보기
저자
White, K.; Simpson, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
When Do Consumers Avoid Imperfections? Superficial Packaging Damage as a Contamination Cue 미리보기
저자
White, Katherine; Lin, Lily; Dahl, Darren W.; Ritchie, Robin J. B.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
When Do Consumers Eat More? The Role of Appearance Self-Esteem and Food Packaging Cues 미리보기
저자
Argo, J.J.; White, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
When Does Customer Participation Matter? An Empirical Investigation of the Role of Customer Empowerment in the Customer Participation—Performance Link 미리보기
저자
Auh, Seigyoung; Menguc, Bulent; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
When Does Market Share Matter? New Empirical Generalizations from a Meta-Analysis of the Market Share—Performance Relationship 미리보기
저자
Edeling, Alexander; Himme, Alexander
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
When Does (Mis)Fit in Customer Orientation Matter for Frontline Employees' Job Satisfaction and Performance? 미리보기
저자
Menguc, Bulent; Auh, Seigyoung; Katsikeas, Constantine S.; Jung, Yeon Sung
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
When Does Partitioned Pricing Lead to More Favorable Consumer Preferences? Meta-Analytic Evidence 미리보기
저자
Abraham, Ajay T.; Hamilton, Rebecca W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
When Does Recognition Increase Charitable Behavior? Toward a Moral Identity-Based Model 미리보기
저자
Winterich, K.P.; Mittal, V.; Aquino, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
When Does Retargeting Work? Information Specificity in Online Advertising 미리보기
저자
Lambrecht, A.; Tucker, C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
(When) Does Third-Party Recognition for Design Excellence Affect Financial Performance in Business-to-Business Markets? 미리보기
저자
Boyd, D. Eric; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
When Do Group Incentives for Salespeople Work? 미리보기
저자
Lim, N.; Chen, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
When Do Public Health Epilogues Correct the Influence of Alcohol Story Lines on Youth? The Interplay of Narrative Transportation and Persuasion Knowledge 미리보기
저자
Russell, Cristel Antonia; Hamby, Anne M.; Grube, Joel W.; Russell, Dale W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
When Do Third-Party Product Reviews Affect Firm Value and What Can Firms Do? The Case of Media Critics and Professional Movie Reviews 미리보기
저자
Chen, Y.; Liu, Y.; Zhang, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
When Do Transparent Packages Increase (or Decrease) Food Consumption? 미리보기
저자
Deng, X.; Srinivasan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
When Guilt Begets Pleasure: The Positive Effect of a Negative Emotion 미리보기
저자
Goldsmith, K.; Cho, E.K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
When High-Similarity Copycats Lose and Moderate-Similarity Copycats Gain: The Impact of Comparative Evaluation 미리보기
저자
van Horen, F.; Pieters, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
When Hostile Consumers Wreak Havoc on Your Brand: The Phenomenon of Consumer Brand Sabotage 미리보기
저자
Kähr, Andrea; Nyffenegger, Bettina; Krohmer, Harley; Hoyer, Wayne D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
When Humanizing Brands Goes Wrong: The Detrimental Effect of Brand Anthropomorphization Amid Product Wrongdoings 미리보기
저자
Puzakova, M.; Kwak, H.; Rocereto, J.F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴