충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
94건 중 94건 출력
4/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
When Is Ours Better Than Mine? A Framework for Understanding and Altering Participation in Commercial Sharing Systems 미리보기
저자
Lamberton, C.P.; Rose, R.L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
When It Pays to Wait: Optimizing Release Timing Decisions for Secondary Channels in the Film Industry 미리보기
저자
Ahmed, Sumaiya; Sinha, Ashish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
When More Is Less: The Impact of Base Value Neglect on Consumer Preferences for Bonus Packs over Price Discounts 미리보기
저자
Chen, H.; Marmorstein, H.; Tsiros, M.; Rao, A.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
When ``More'' Seems Like Less: Differential Price Framing Increases the Choice Share of Higher-Priced Options 미리보기
저자
Allard, Thomas; Hardisty, David J.; Griffin, Dale
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
When Motivation Is Against Debtors' Best Interest: The Illusion of Goal Progress in Credit Card Debt Repayment 미리보기
저자
Besharat, A.; Carrillat, F.A.; Ladik, D.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
When Persuasion Goes Undetected: The Case of Comparative Advertising 미리보기
저자
Rose, R. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
When Posting About Products on Social Media Backfires: The Negative Effects of Consumer Identity Signaling on Product Interest 미리보기
저자
Grewal, Lauren; Stephen, Andrew T.; Coleman, Nicole Verrochi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
When Salespeople Manage Customer Relationships: Multidimensional Incentives and Private information 미리보기
저자
Kim, Minkyung; Sudhir, K.; Uetake, Kosuke; Canales, Rodrigo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
When Sex and Romance Conflict: The Effect of Sexual Imagery in Advertising on Preference for Romantically Linked Products and Services 미리보기
저자
Ma, Jingjing; Gal, David
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
When Should the Ask Be a Nudge? The Effect of Default Amounts on Charitable Donations 미리보기
저자
Goswami, Indranil; Urminsky, Oleg
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
When Showrooming Increases Retailer Profit 미리보기
저자
Kuksov, Dmitri; Liao, Chenxi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
When Talk Is ``Free'': The Effect of Tariff Structure on Usage Under Two- and Three-Part Tariffs 미리보기
저자
Ascarza, E.; Lambrecht, A.; Vilcassim, N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
When Three Charms but Four Alarms: Identifying the Optimal Number of Claims in Persuasion Settings 미리보기
저자
Shu, S.B.; Carlson, K.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
When to Take or Forgo New Product Exclusivity: Balancing Protection from Competition Against Word-of-Mouth Spillover 미리보기
저자
Peres, R.; Van den Bulte, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
When Value Trumps Health in a Supersized World 미리보기
저자
Haws, K.L.; Winterich, K.P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
When Words Sweat: Identifying Signals for Loan Default in the Text of Loan Applications 미리보기
저자
Netzer, Oded; Lemaire, Alain; Herzenstein, Michal
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Where, When, and How Long: Factors That Influence the Redemption of Mobile Phone Coupons 미리보기
저자
Danaher, Peter J.; Smith, Michael S.; Ranasinghe, Kulan; Danaher, Tracey S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Which Products Are Best Suited to Mobile Advertising? A Field Study of Mobile Display Advertising Effects on Consumer Attitudes and Intentions 미리보기
저자
Bart, Y.; Stephen, A.T.; Sarvary, M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Who are What to Believe: Trust and the Differential Persuasiveness of Human and Anthropomorphized Messengers 미리보기
저자
Touré-Tillery, Maferima; McGill, Ann L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Who Is Wary of User Design? The Role of Power-Distance Beliefs in Preference for User-Designed Products 미리보기
저자
Paharia, Neeru; Swaminathan, Vanitha
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴