충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
240건 중 240건 출력
10/12 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
181.
서명
Where to from Here? A Comparison of the Meanings Designed Into Three Public Spaces 미리보기
저자
Brace-Govan, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Whether You Win or Whether You Lose: The Differential Risk of Priming the Deliberative and Affective Systems in On-line Auctions 미리보기
저자
Steinhart, Y.; Kamins, M.; Mazursky, D.; Noy, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Which Fit Do Consumers Use in Composite Brand Extensions? 미리보기
저자
Pruppers, R.; Ouwersloot, H.; Dawar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Which Rejection Makes Brand Yearning Stronger? The Impact of Consumer Exclusion, Brand Exclusion, and Ego-Defensive Goals on Brand Evaluations 미리보기
저자
Wan, F.; Bhatnagar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Who Chose the Forgone Alternative?: The Effects of Social Comparison on Regret 미리보기
저자
Page, K. L.; Mittal, V.; Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Who Determines the Ideal Self?: A Comparative Analysis of Non-Verbal Communication 미리보기
저자
Kimura, J.; Sakashita, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
Who Has Mixed Feelings About Consumption? Self-Monitoring and the Antecedents of Attitude Ambivalence 미리보기
저자
Czellar, S.; Cowley, E.; Laurent, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Who Said Multitasking is Bad? The Benefits of Doing Two Things at The Same Time 미리보기
저자
Chinchanachokchai, S.; Duff, B.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Who's Got the Power? A Social Power Perspective on Teen Purchase Influences 미리보기
저자
Goodrich, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Who to Choose? Source Credibility and Attractiveness of Endorsers in the 2008 Presidential Primaries 미리보기
저자
Grimm, P.; Lee, H.; Yilmaz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Who to Choose? Source Credibility and Attractiveness of Endorsers in the 2008 Presidential Primaries 미리보기
저자
Grimm, P.; Lee, H.; Yilmaz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Who Uses Stereotypes Against Saleswomen? Femininity as Self-Schema and Biases in Trust Judgment 미리보기
저자
Lee, E.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Why Are Consumers Viewed As Limited Information Processors? 미리보기
저자
de Heer, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
"Why Are We So Stupid": An Historic Approach to Post-Socialist Consumer Research 미리보기
저자
Sredl, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Why Companies Should Make Their Customers Happy: The Neural Correlates of Customer Loyalty 미리보기
저자
Plassmann, H.; Kenning, P.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Why Consumers Buy Lottery Tickets When the Sun Goes Down on Them. The Depleting Nature of Weather-Induced Bad Moods 미리보기
저자
Bruyneel, S.; Dewitte, S.; Franses, P. H.; Dekimpe, M. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
Why Consumers Buy Lottery Tickets When the Sun Goes Down on Them. The Depleting Nature of Weather-Induced Bad Moods 미리보기
저자
Bruyneel, S.; Dewitte, S.; Franses, P. H.; Dekimpe, M. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Why Consumers Engage in Virtual New Product Developments Initiated by Producers 미리보기
저자
Fuller, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Why Consumers Engage in Virtual New Product Developments Initiated by Producers 미리보기
저자
Fuller, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
`Why Did You Put That There?' Gender, Materialism and Tattoo Consumption 미리보기
저자
Watson, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴