주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
240
건 중
240
건 출력
10/12
페이지
제한항목
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(240)
저자
Lajos, J.; Chattopadhyay, A.; Sengupta, K.
(3)
Aggarwal, P.; Zhang, M.
(2)
Areni, C.; Grantham, N.
(2)
Atalay, A. S.; Meloy, M. G.
(2)
Barlas, S.; Huang, L.
(2)
Batra, R.K.; Brunel, F.; Chandran, S.
(2)
Botti, S.; McGill, A. L.
(2)
Botti, S.; Meyvis, T.
(2)
Bruyneel, S.; Dewitte, S.; Franses, P. H.; Dekimpe, M. G.
(2)
Cavanaugh, L.A.
(2)
Chiou, J.-S.; Lee, J.
(2)
Cho, H.; Schwarz, N.
(2)
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
(2)
Darke, P. R.; Argo, J. J.
(2)
Droms, C.
(2)
Firat, A.F.; Ulusoy, E.
(2)
Fuller, J.
(2)
Geyskens, K.; Dewitte, S.; Pandelaere, M.; Warlop, L.
(2)
Goncalves, D.
(2)
Goukens, C.; Dewitte, S.; Pendelaere, M.; Warlop, L.
(2)
Grimm, P.; Lee, H.; Yilmaz, N.
(2)
Harmon, T.R.; Kumar, A.; Ortinau, D.
(2)
Hedgcock, W.; Rao, A.
(2)
Hemetsberger, A.
(2)
Hill, R. P.
(2)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(233)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(7)
발행년도
2006
(44)
2009
(44)
2013
(34)
2012
(26)
2005
(20)
2008
(20)
2007
(15)
1994
(8)
2003
(7)
1997
(6)
2001
(6)
2000
(5)
1993
(2)
1996
(2)
1980
(1)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
181.
서명
Where to from Here? A Comparison of the Meanings Designed Into Three Public Spaces
저자
Brace-Govan, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Whether You Win or Whether You Lose: The Differential Risk of Priming the Deliberative and Affective Systems in On-line Auctions
저자
Steinhart, Y.; Kamins, M.; Mazursky, D.; Noy, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Which Fit Do Consumers Use in Composite Brand Extensions?
저자
Pruppers, R.; Ouwersloot, H.; Dawar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Which Rejection Makes Brand Yearning Stronger? The Impact of Consumer Exclusion, Brand Exclusion, and Ego-Defensive Goals on Brand Evaluations
저자
Wan, F.; Bhatnagar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Who Chose the Forgone Alternative?: The Effects of Social Comparison on Regret
저자
Page, K. L.; Mittal, V.; Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Who Determines the Ideal Self?: A Comparative Analysis of Non-Verbal Communication
저자
Kimura, J.; Sakashita, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
Who Has Mixed Feelings About Consumption? Self-Monitoring and the Antecedents of Attitude Ambivalence
저자
Czellar, S.; Cowley, E.; Laurent, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Who Said Multitasking is Bad? The Benefits of Doing Two Things at The Same Time
저자
Chinchanachokchai, S.; Duff, B.; Wyer, R.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Who's Got the Power? A Social Power Perspective on Teen Purchase Influences
저자
Goodrich, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Who to Choose? Source Credibility and Attractiveness of Endorsers in the 2008 Presidential Primaries
저자
Grimm, P.; Lee, H.; Yilmaz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Who to Choose? Source Credibility and Attractiveness of Endorsers in the 2008 Presidential Primaries
저자
Grimm, P.; Lee, H.; Yilmaz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Who Uses Stereotypes Against Saleswomen? Femininity as Self-Schema and Biases in Trust Judgment
저자
Lee, E.-J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Why Are Consumers Viewed As Limited Information Processors?
저자
de Heer, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
"Why Are We So Stupid": An Historic Approach to Post-Socialist Consumer Research
저자
Sredl, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Why Companies Should Make Their Customers Happy: The Neural Correlates of Customer Loyalty
저자
Plassmann, H.; Kenning, P.; Ahlert, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Why Consumers Buy Lottery Tickets When the Sun Goes Down on Them. The Depleting Nature of Weather-Induced Bad Moods
저자
Bruyneel, S.; Dewitte, S.; Franses, P. H.; Dekimpe, M. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
Why Consumers Buy Lottery Tickets When the Sun Goes Down on Them. The Depleting Nature of Weather-Induced Bad Moods
저자
Bruyneel, S.; Dewitte, S.; Franses, P. H.; Dekimpe, M. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Why Consumers Engage in Virtual New Product Developments Initiated by Producers
저자
Fuller, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Why Consumers Engage in Virtual New Product Developments Initiated by Producers
저자
Fuller, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
`Why Did You Put That There?' Gender, Materialism and Tattoo Consumption
저자
Watson, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
임시보관함보기
하단메뉴