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201.
서명
Why Does Guilt Lead to Self-punishment? A Deterrence Account 미리보기
저자
Song, L.; Li, X.; Johar, G.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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202.
서명
Why does Nicole Love her Baby Blanket? 미리보기
저자
Dutta, M. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
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원문제공마감년
203.
서명
Why Don't Consumers Behave Ethically? The Social Construction of Consumption 미리보기
저자
Eckhardt, G.; Devinney, T.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
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204.
서명
Why Do People Shop Second-Hand? A Second-Hand Shoppers' Motivation Scale in a French Context 미리보기
저자
Roux, D.; Guiot, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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205.
서명
Why Do People Shop Second-Hand? A Second-Hand Shoppers' Motivation Scale in a French Context 미리보기
저자
Roux, D.; Guiot, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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206.
서명
Why Do Some People Spend Money on the Product Features That They May Never Use? 미리보기
저자
Suh, J.;Kang, Y.-S.;Lee, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
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원문제공마감년
207.
서명
Why Do We Overbuy? Value from Engagement and the Shopping-consumption Discrepancy 미리보기
저자
Goncalves, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
208.
서명
Why Do We Overbuy? Value from Engagement and the Shopping-consumption Discrepancy 미리보기
저자
Goncalves, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
209.
서명
Why Drink or Drive? Consumer Video Diary Excerpts 미리보기
저자
Sunderland, P.; Denny, R.; Hunt, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
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210.
서명
Why Exercise Makes Us Fat: Compensation between Physical Activity and Food Consumption 미리보기
저자
Werle, C.O.C.; Wansink, B.; Payne, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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211.
서명
Why Fads Fade: The Abandonment of Cultural Tastes 미리보기
저자
Berger, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
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원문제공마감년
212.
서명
Why Familiar Stimuli Are Better Linked. A Study on the Cognitive Dynamics Linking Recognition and the Mere Exposure Effect 미리보기
저자
Vanhuele, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
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213.
서명
Why `Fast Food' Triggers `McDonald's' and `Burgerking' Triggers `Fast Food' : Antecedents of Brand Typicality and the Relationship Between Category and Brand Perspective 미리보기
저자
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
214.
서명
Why `Fast Food' Triggers `McDonald's' and `Burgerking' Triggers `Fast Food' : Antecedents of Brand Typicality and the Relationship Between Category and Brand Perspective 미리보기
저자
Liu, J.; Gijsbrechts, E.; Smeesters, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
215.
서명
Why Feelings Stray: Sources of Affective Misforecasting in Consumer Behavior 미리보기
저자
Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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216.
서명
Why Feelings Stray: Sources of Affective Misforecasting in Consumer Behavior 미리보기
저자
Patrick, V. M.; MacInnis, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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217.
서명
Why Humor Breaks Resistance to Influence: Implicit Effects of Distraction and Positive Affect 미리보기
저자
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
218.
서명
Why Humor Breaks Resistance to Influence: Implicit Effects of Distraction and Positive Affect 미리보기
저자
Strick, M.; van Baaren, R.B.; Holland, R.W.; van Knippenberg, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
219.
서명
Why Not Buy the Leading Brand? A Preliminary Investigation of the Dynamics of Brand Choice 미리보기
저자
Na, W.; Son, Y.; Marshall, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
220.
서명
Why Retail Therapy Works: It is Choice, Not Acquisition, That Primarily Alleviates Sadness 미리보기
저자
Pereira, B.; Rick, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
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