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41.
서명
What Happens between the Memory Option and the Stimulus Option? Attribute Valence and Information Retrieval in Mixed Choice 미리보기
저자
Palmeira, M.; Zhang, S.; Krishnan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
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42.
서명
What Happens When Consumers Acculturate to Multiple Cultural Contexts? 미리보기
저자
Figueiredo, B.; Cayla, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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43.
서명
What If You Surprise Your Customers...Will They Be More Satisfied? Findings from a Pilot Experiment 미리보기
저자
Vanhamme, J.; Snelders, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
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44.
서명
What is Consumer Misbehavior? 미리보기
저자
Fullerton, R. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
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45.
서명
What is Your Goal? The Impact of Goals on Counterfactual Thinking, Attitude Formation, and Predictions of the Future 미리보기
저자
Aaker, J. L.; Lee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
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46.
서명
What Makes Ideas Stick? How Characteristics and Contexts of Messages Influence Their Success 미리보기
저자
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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47.
서명
What Makes Ideas Stick? How Characteristics and Contexts of Messages Influence Their Success 미리보기
저자
Ratner, R.; Berger, J.; Riis, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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48.
서명
What Makes Things Cool? How Autonomy Influences Perceptions of Coolness 미리보기
저자
Warren, C.; Campbell, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
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49.
서명
What Not To Wear? Consumer Government in Wardrobe Self-Help 미리보기
저자
Markkula, A.; Mikkonen, I.; Vicdan, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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50.
서명
What Really Matters When Differentiating: A Neuroscientific Approach 미리보기
저자
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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51.
서명
What Really Matters When Differentiating: A Neuroscientific Approach 미리보기
저자
Reimann, M.; Neuhaus, C.; Enke, M.; Bender, T.; Weber, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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52.
서명
What's Anthropological about Corporate Ethnography? Lessons from the Field 미리보기
저자
Stolzoff, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
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53.
서명
What's Gorgeous Consumption? 미리보기
저자
Tanaka, H.; Kimura, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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54.
서명
What's important depends upon how I see us: The influence of self-construal on choice and advice-giving 미리보기
저자
Stornelli, J.; Gonzalez, R.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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55.
서명
What's New? Novelty in Consumer Research 미리보기
저자
Shavitt, S.; Stellner, W.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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56.
서명
What's On Your Mind? Neuroscientific Approaches to Studying Consumer Choice 미리보기
저자
Hedgcock, W.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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57.
서명
What's On Your Mind? Neuroscientific Approaches to Studying Consumer Choice 미리보기
저자
Hedgcock, W.; Rao, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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58.
서명
What's Your Motivation? Affective and Cognitive Processes that Motivate Behavior and Choices 미리보기
저자
Goldsmith, K.; Wadhwa, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
59.
서명
What to Acquire and What to Forfeit: The Effect of Decision Task and Product Type on Consumers' Choice between Promotion and Prevention Appeals 미리보기
저자
Chowdhury, T.; Micu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
60.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions 미리보기
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
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