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Association for Consumer Research
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61.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
62.
서명
What You Smell Affects What You Like How Incidental Scents Can Affect Product Preference By Eliciting Emotion
저자
Riker, E.; Morales, A.; Nowlis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
63.
서명
When !@#? (Bad Stuff) Happens... Effects of Related and Unrelated Positive Associations on the Influence of Negative Secondary Associations
저자
Mina Okada, E.;Reibstein, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
64.
서명
When a Car Makes You Smile: Development and Application of an Instrument to Measure Product Emotions
저자
Desmet, P. M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
65.
서명
When Accepted Inequality Deters Responsibility for Helping Others
저자
Winterich, K.; Zhang, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
66.
서명
When A Celebrity is Tied to Immoral Behavior: Consumer Reactions to Michael Jackson and Kobe Bryant
저자
Johnson, A. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
67.
서명
When Ads Make Drama Seem Silly and Comedy Seem Dull: Role-Fulfillment Effects of Mood on Evaluations of Emotional Television Commercials
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
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68.
서명
When Advertising Integration with Media Content Fails and Succeeds
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
69.
서명
When A Good Impression Goes Bad:The Effect of Goal Changes on Repeated Attitudes Enquires
저자
Li, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
70.
서명
When Ambivalence Increases Attitude-Behavior Correspondence
저자
Yang, L.; Unnava, H.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
71.
서명
When and Why is Comparative Advertising More Effective? Theoretical Perspectives and Empirical Insights
저자
Ziamou, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
72.
서명
When and Why Temporal Distance Matters: The Role of Elaboration and Confidence
저자
Park, K.; Priester, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
73.
서명
When Behaving Bad is Good: Self-Regulation Enhancement by Strategic Goal-Deviation in Consumption
저자
do Vale, R. C.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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74.
서명
When Behaving Bad is Good: Self-Regulation Enhancement by Strategic Goal-Deviation in Consumption
저자
do Vale, R. C.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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75.
서명
When Biasing Cues Improve vs Bias Quality Judgments
저자
Vanhouche, W.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
76.
서명
When Brands Are Stars...Exploring Consumer Response to Product Placements
저자
Nelson, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
77.
서명
When Brands Join Hands: Examining the Reciprocal Effects of Brand Alliance Strategies on Partner Brand Equity
저자
Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
78.
서명
When Brands Join Hands: Examining the Reciprocal Effects of Brand Alliance Strategies on Partner Brand Equity
저자
Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
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79.
서명
When Brand Symbolism Matters: A Social Identity Perspective
저자
Chang, H.; Korschun, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
80.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
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