충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
240건 중 240건 출력
4/12 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
What We Will Feel Depends on Who We Are: Cross-Cultural Differences in Affective Forecasting of ``Ego-focused'' Versus ``Other-focused'' Emotions 미리보기
저자
Patrick, V.; Hagtvedt, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
What You Smell Affects What You Like How Incidental Scents Can Affect Product Preference By Eliciting Emotion 미리보기
저자
Riker, E.; Morales, A.; Nowlis, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
When !@#? (Bad Stuff) Happens... Effects of Related and Unrelated Positive Associations on the Influence of Negative Secondary Associations 미리보기
저자
Mina Okada, E.;Reibstein, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
When a Car Makes You Smile: Development and Application of an Instrument to Measure Product Emotions 미리보기
저자
Desmet, P. M. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
When Accepted Inequality Deters Responsibility for Helping Others 미리보기
저자
Winterich, K.; Zhang, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
When A Celebrity is Tied to Immoral Behavior: Consumer Reactions to Michael Jackson and Kobe Bryant 미리보기
저자
Johnson, A. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
When Ads Make Drama Seem Silly and Comedy Seem Dull: Role-Fulfillment Effects of Mood on Evaluations of Emotional Television Commercials 미리보기
저자
Lajos, J.; Ordabayeva, N.; Chattopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
When Advertising Integration with Media Content Fails and Succeeds 미리보기
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
When A Good Impression Goes Bad:The Effect of Goal Changes on Repeated Attitudes Enquires 미리보기
저자
Li, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
When Ambivalence Increases Attitude-Behavior Correspondence 미리보기
저자
Yang, L.; Unnava, H.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
When and Why is Comparative Advertising More Effective? Theoretical Perspectives and Empirical Insights 미리보기
저자
Ziamou, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
When and Why Temporal Distance Matters: The Role of Elaboration and Confidence 미리보기
저자
Park, K.; Priester, J. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
When Behaving Bad is Good: Self-Regulation Enhancement by Strategic Goal-Deviation in Consumption 미리보기
저자
do Vale, R. C.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
When Behaving Bad is Good: Self-Regulation Enhancement by Strategic Goal-Deviation in Consumption 미리보기
저자
do Vale, R. C.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
When Biasing Cues Improve vs Bias Quality Judgments 미리보기
저자
Vanhouche, W.; van Osselaer, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
When Brands Are Stars...Exploring Consumer Response to Product Placements 미리보기
저자
Nelson, M. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
When Brands Join Hands: Examining the Reciprocal Effects of Brand Alliance Strategies on Partner Brand Equity 미리보기
저자
Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
When Brands Join Hands: Examining the Reciprocal Effects of Brand Alliance Strategies on Partner Brand Equity 미리보기
저자
Swaminathan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
When Brand Symbolism Matters: A Social Identity Perspective 미리보기
저자
Chang, H.; Korschun, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes 미리보기
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴