충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
240건 중 240건 출력
5/12 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Whence Brand Evaluations? Investigating the Relevance of Personal and Extrapersonal Associations in Brand Attitudes 미리보기
저자
Czellar, S.; Voyer, B.; Schwob, A.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
When Choosing Is Not Deciding: The Effect of Perceived Responsibility on Choice Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Botti, S.; McGill, A. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
When Choosing Is Not Deciding: The Effect of Perceived Responsibility on Choice Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Botti, S.; McGill, A. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
When Closer is Better: The Influence of Physical Distance on Consumer Judgment of Product Effectiveness 미리보기
저자
Li, X.; Chae, B.; Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
When Consumer Behavior Meets Islam 미리보기
저자
Hirschman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
When Consumer Behavior Meets Islam 미리보기
저자
Hirschman, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
When Consumers and Companies Do Good: Causes and Consequences 미리보기
저자
Kaikati, A.M.; Strahilevitz, M.; Carvalho, S.; Chance, Z.; Connell, P.; Lin, F.; McGraw, P.; Naylor, R.W.; Olivola, C.; Strahilevitz, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
When Creativity Meets Repetition: Frequency Effects Depend on Exposure Duration 미리보기
저자
Elsen, M.; Pieters, R.; Wedel, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
When David Becomes Goliath Ideological Discourse in New Online Consumer Movements 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
When David Becomes Goliath Ideological Discourse in New Online Consumer Movements 미리보기
저자
Hemetsberger, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
When Do (and Don't) Normative Appeals Best Influence Consumer Conservation Behaviors? 미리보기
저자
White, K.; Simpson, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
When Do Consumers Prefer More Choice? Moderating Effects of Regulatory Focus 미리보기
저자
Bodur, H.O.; Matyas, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
When Do Consumers Rely on Conceptual Versus Experiential Processing Heuristics? 미리보기
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
When Does an Attack to the Brand Call for Action? The Role of Self-Brand Connection and Implicit Self-Esteem 미리보기
저자
Lisjak, M.; Lee, A.Y.; Gardner, W.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
When Does Culture Matter? The Transitory Nature of Cultural Differences in Judgments and Choices 미리보기
저자
Briley, D.; Aaker, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
When Does National Identity Matter? Two Contrasting Symbolic Meaning of Brands in Emerging Countries 미리보기
저자
Kwan, M.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
When Do Goals Succeed Versus Fail? Effects of Consumer Beliefs on Self-Regulation 미리보기
저자
Townsend, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
When Doing Good Makes It Okay To Be Bad? New Directions in Licensing Research 미리보기
저자
Khan, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
When Do Metacognitive Experiences Matter? The Different Roles of Ease of Retrieval 미리보기
저자
Deval, H.; Kardes, F.R.; Pfeiffer, B.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
When do Moods Influence Consumer Preferences?: Moderators of Mood Congruency 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴