충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
240건 중 240건 출력
7/12 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
When Images and Words don't Agree, Images Win: the Shielding Effect of Imagination on Attitude Change 미리보기
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
When Increasing Control Decreases Consumers' Well-Being: The Negative Psychological Consequences of Choosing 미리보기
저자
Botti, S.; Meyvis, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
When Increasing Control Decreases Consumers' Well-Being: The Negative Psychological Consequences of Choosing 미리보기
저자
Botti, S.; Meyvis, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
When is a Salad Not a Salad? The Impact of Product Category on Perceived Nutritional Value 미리보기
저자
Irmak, C.; Vallen, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
When is a Salad Not a Salad? The Impact of Product Category on Perceived Nutritional Value 미리보기
저자
Irmak, C.; Vallen, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
When is Disfluency Desirable? The Effects of Metacognitive Effort on Product Evaluation and Forecasting Behavior 미리보기
저자
Ince, E.C.; Thompson, D.V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
When Is It Better To Be Bad? Schema-Congruency Effects in Moral Evaluations of Products 미리보기
저자
Danilowitz, J.S.; Newman, G.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
When Less Is More: The Impact of Fund Assortment, Decision Alternatives, and Decision Maker Style on Retirement Investing Behavior 미리보기
저자
Morrin, M.; Inman, J.; Broniarczyk, S.; Broussard, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
When Looks Matter: Dynamics of Exposure and Attention in Self-Control Dilemmas 미리보기
저자
Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
When Losses Loom Even Larger: The Moderating Role of Relationship Norms 미리보기
저자
Aggarwal, P.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
When Losses Loom Even Larger: The Moderating Role of Relationship Norms 미리보기
저자
Aggarwal, P.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
When Loyalty and Habit Collide 미리보기
저자
Tam, L.; Yuping, L.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
When More Choice Motivates: Considering the Benefits of Perceived versus Actual Choice on Outcome Satisfaction 미리보기
저자
Iyengar, S. S.; Mogilner, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
When More is Merrier Indeed: The Impact of Product Involvement on Choice 미리보기
저자
Aladjem, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
When More May Be Less:The Effects of Regulatory Focus on Responses to Maximal/Minimal Comparative Frames 미리보기
저자
Jain, S.; Agrawal, N.; Maheswaran, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
When one culture meets another: The impact of culturally (mis)matched thinking styles on self-regulation 미리보기
저자
Koo, M.; Shavitt, S.; Lalwani, A.K.; Dai, Y.; Chinchanachokchai, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
When One's Death Awareness Involves Others: The Role of Relationship Closeness in Luxury Consumption 미리보기
저자
Zhang, S.; Grover, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
When One Thing Leads To Another: Consumption Chains and Consumer Satisfaction 미리보기
저자
Patrick, V. M.; Park, C. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
When Opposites (May Not) Attract: Insights from Next-Generation Priming Influences on Consumer Behavior 미리보기
저자
Johnson, H.M.; Min, K.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
When Regulatory Fit Does Not `Feel Right' : The Inhibiting Effect of Contextually Dominant Decision Strategies 미리보기
저자
Mourali, M.; Pons, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴