충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
33건 중 33건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Walking the Hedonic Product Treadmill: Default Contrast and Mood-Based Assimilation In judgments of Predicted Happiness with a Target Product/ 미리보기
저자
Raghunathan, Rajagopal
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Wanting Ever More: Acquisition Procedure Motivates Continued Reward Acquisition 미리보기
저자
Zhang, Y.; Gao, L.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Warm It Up with Love: The Effect of Physical Coldness on Liking of Romance Movies 미리보기
저자
Hong, J.; Sun, Y.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Wealth and Welfare: Divergent Moral Reactions to Ethical Consumer Choices 미리보기
저자
Olson, J. G.; McFerran, B.; Morales, A. C.; Dahl, D. W.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
We Are Not the Same as You and I: Causal Effects of Minor Language Variations on Consumers' Attitudes toward Brands 미리보기
저자
Sela, A.; Wheeler, S.C.; Sarial-Abi, G.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
We'll Be Honest, This Won't Be the Best Article You'll Ever Read: The Use of Dispreferred Markers in Word-of-Mouth Communication 미리보기
저자
Hamilton, R.; Vohs, K.D.; McGill, A.L.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What Are Research Curations? 미리보기
저자
Peracchio, L.; McGill, A.; Luce, M.F.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
What Makes Things Cool? How Autonomy Influences Perceived Coolness 미리보기
저자
Warren, C.; Campbell, M.C.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
What the Blind Eye Sees: Incidental Change Detection as a Source of Perceptual Fluency 미리보기
저자
Shapiro, S.A.; Nielsen, J.H.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What to Say When: Influencing Consumer Choice by Delaying the Presentation of Favorable Information 미리보기
저자
Ge, X.; Haubl, G.; Elrod, T.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What Wins Awards Is Not Always What I Buy: How Creative Control Affects Authenticity and Thus Recognition (But Not Liking) 미리보기
저자
Valsesia, F.; Nunes, J. C.; Ordanini, A.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Blemishing Leads to Blossoming: The Positive Effect of Negative Information 미리보기
저자
Ein-Gar, D.; Shiv, B.; Tormala, Z.L.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
When Boastful Word of Mouth Helps versus Hurts Social Perceptions and Persuasion 미리보기
저자
Packard, G.; Gershoff, A. D.; Wooten, D. B.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
When Brand Logos Describe the Environment: Design Instability and the Utility of Safety-Oriented Products 미리보기
저자
Rahinel, R.; Nelson, N. M.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
When Brands Reflect Our Ideal World: The Values and Brand Preferences of Consumers Who Support versus Reject Society's Dominant Ideology 미리보기
저자
Shepherd, Steven; Chartrand, Tanya L.; Fitzsimons, Gavan J.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Brands Seem Human, Do Humans Act Like Brands? Automatic Behavioral Priming Effects of Brand Anthropomorphism 미리보기
저자
Aggarwal, P.; McGill, A.L.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Differences Unite: Resource Dependence in Heterogeneous Consumption Communities 미리보기
저자
Thomas, T.C.; Price, L.L.; Schau, H.J.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
When Does a Higher Construal Level Increase or Decrease Indulgence? Resolving the Myopia versus Hyperopia Puzzle 미리보기
저자
Mehta, R.; Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
When Going Green Backfires: How Firm Intentions Shape the Evaluation of Socially Beneficial Product Enhancements 미리보기
저자
Newman, G.E.; Gorlin, M.; Dhar, R.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
When Identity Marketing Backfires: Consumer Agency in Identity Expression 미리보기
저자
Bhattacharjee, A.; Berger, J.; Menon, G.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴