충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
13건 중 13건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Web-Based Chatting: Consumer Communication in Cyberspace 미리보기
저자
Zinkhan, G.; Kwak, H.; Morrison, M.; Peters, C. O.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
What Do We Do Unconsciously? And How? 미리보기
저자
Dijksterhuis, A.; Smith, P. K.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What is a Leather Iron or a Bird Phone? Using Conceptual Combinations to Generate and Understand New Product Concepts 미리보기
저자
Gill, T.; Dube, L.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What's in a Name? Persuasion Perhaps 미리보기
저자
Garner, R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
When Arousal Influences Ad Evaluation and Valence Does Not (and Vice Versa) 미리보기
저자
Gorn, G.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
When Brand Attitudes Affect the Customer Satisfaction-Loyalty Relation: The Moderating Role of Product Involvement 미리보기
저자
Suh, J. C.; Yi, Y.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When Categorization Is Ambiguous: Factors That Facilitate the Use of a Multiple Category Inference Strategy 미리보기
저자
Gregan-Paxton, J.; Hoeffler, S.; Zhao, M.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When Consumers' Self-Image Motives Fail 미리보기
저자
Kruger, J.; Galak, J.; Burrus, J.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When Do Rewards Have Enhancement Effects? An Availability Valence Approach 미리보기
저자
Tietje, B. C.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
2002
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When Is Honesty the Best Policy? The Effect of Stated Company Intent on Consumer Skepticism 미리보기
저자
Forehand, M. R.; Grier, S.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When Should Consumers and Managers Trust Their Intuition? 미리보기
저자
Kardes, F. R.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
When Small Means Comfortable: Relations Between Product Attributes in Two-Sided Advertising 미리보기
저자
Bohner, G.; Einwiller, S.; Erb, H. P.; Siebler, F.
발행처
Lawrence Erlbaum Associates, Inc.
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Whither Fact, Artifact, and Attitude: Reflections on the Theory of Reasoned Action 미리보기
저자
Herr, P. M.
발행처
LAWRENCE ERLBAUM ASSOCIATES, INC.
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴