충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
23건 중 23건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Washington Quarterly 미리보기
저자
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
1978
자료유형
전자저널 전자저널 URL 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Walking: connecting sustainable transport with health 미리보기
저자
Schneider, Robert J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Weekly container delivery patterns in liner shipping planning models 미리보기
저자
Wang, Shuaian; Liu, Zhiyuan; Qu, Xiaobo
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
West European Politics 미리보기
저자
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
1978
자료유형
전자저널 전자저널 URL 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What influences satisfaction and loyalty in public transport? A review of the literature 미리보기
저자
van Lierop, Dea; Badami, Madhav G.; El-Geneidy, Ahmed M.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What's in a frame anyway?: A meta-cognitive analysis of the impact of one versus two sided message framing on attitude certainty 미리보기
저자
Rucker, D. D.; Petty, R. E.; Brinol, P.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
When are moods most likely to influence consumers' product preferences? The role of mood focus and perceived relevance of moods 미리보기
저자
White, K.; McFarland, C.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
When consensus counts: Exploring the impact of consensus claims in advertising 미리보기
저자
Freling, T. H.; Dacin, P. A.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2010
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
When demand accelerates demand: Trailing the bandwagon 미리보기
저자
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
When does negative brand publicity hurt? The moderating influence of analytic versus holistic thinking 미리보기
저자
Monga, A. B.; John, D. R.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
When thinking is beneficial and when it is not: The effects of thin and round advertising models 미리보기
저자
Hafner, M.; Trampe, D.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
While parents might not want to, researchers really should ask questions about risky behaviors 미리보기
저자
Moore, S. G.; Fitzsimons, G. J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Who I am and how I think: The impact of self-construal on the roles of internal and external reference prices in price evaluations 미리보기
저자
Chen, C. Y.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Why do people fare evade? A global shift in fare evasion research 미리보기
저자
Delbosc, Alexa; Currie, Graham
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Why do people give? The role of identity in giving 미리보기
저자
Aaker, J. L.; Akutsu, S.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Why we need to view road safety through a public health lens? 미리보기
저자
Christie, Nicola
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Will I like a “medium?? pillow? Another look at constructed and inherent preferences 미리보기
저자
Simonson, I.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Will the Northern Sea Route ever be a viable alternative? 미리보기
저자
Pruyn, Jeroen F.J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Will you read this article's abstract? Theories of the question?behavior effect 미리보기
저자
Spangenberg, E. R.; Greenwald, A. G.; Sprott, D. E.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
With suspicious (but happy) minds: Mood's ability to neutralize the effects of suspicion on persuasion 미리보기
저자
DeCarlo, T. E.; Barone, M. J.
발행처
Taylor & Francis
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴