주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : W]
총
23
건 중
23
건 출력
1/2
페이지
제한항목
World Advertising Research Center Ltd
검색결과제한
자료유형
기사
(23)
저자
Precourt, G.
(8)
Bui, M.; Krishen, A.S.; LaTour, M.S.
(1)
Carter, R.E.
(1)
Chen, T.; Lee, H.-M.
(1)
Cobbs, J.; Groza, M.D.; Pruitt, S.W.
(1)
Dahlen, M.; Rosengren, S.; Smit, E.
(1)
Keller, E.; Fay, B.
(1)
Kim, Y.; Yoon, H.J.
(1)
Nelson-Field, K.; Riebe, E.; Sharp, B.
(1)
Sabri, O.; Michel, G.
(1)
Tran, G.A.; Strutton, D.
(1)
Varan, D.; Murphy, J.; Hofacker, C.F.; Robinson, J.A.; Potter, R.F.; Bellman, S.
(1)
Vazquez-Casielles, R.; Suarez-Alvarez, L.; del Rio-Lanza, A.-B.
(1)
Wallace, E.; Buil, I.; de Chernatony, L.; Hogan, M.
(1)
West, D.; Caruana, A.; Leelapanyalert, K.
(1)
unknown
(1)
더보기
(11)
더보기 취소
출판사
World Advertising Research Center Ltd
(15)
World Advertising Research Center Ltd.
(8)
발행년도
2014
(9)
2013
(8)
2012
(6)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
The Word of Mouth Dynamic: How Positive (and Negative) WOM Drives Purchase Probability: An Analysis of Interpersonal and Non-Interpersonal Factors
저자
Vazquez-Casielles, R.; Suarez-Alvarez, L.; del Rio-Lanza, A.-B.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Warning Flags on the Race Track: The Global Markets' Verdict on Formula One Sponsorship
저자
Cobbs, J.; Groza, M.D.; Pruitt, S.W.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Do We Know about Multicultural Marketing?
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Do We Know About Peer-to-Peer Marketing?
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do We Know About Social Media?
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Factors Affect Consumer Acceptance of In-Game Advertisements? Click ``Like'' to Manage Digital Content for Players
저자
Tran, G.A.; Strutton, D.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What Makes People ``Like'' Comedic-Violence Advertisements? A Model for Predicting Attitude and Sharing Intention
저자
Kim, Y.; Yoon, H.J.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
What Makes Win, Place, or Show? Judging Creativity in Advertising at Award Shows
저자
West, D.; Caruana, A.; Leelapanyalert, K.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
What's Not to ``Like?'' Can a Facebook Fan Base Give a Brand the Advertising Reach it Needs?
저자
Nelson-Field, K.; Riebe, E.; Sharp, B.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What We Know About Advertising
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What We Know About Creativity
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
What We Know About New Mixes in Media Marketing
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
What We Know About Social Media
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
What We Know About TV Today (and Tomorrow)
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
What Works Best When Combining Television Sets, PCs, Tablets, or Mobile Phones? How Synergies Across Devices Result From Cross-Device Effects and Cross-Format Synergies
저자
Varan, D.; Murphy, J.; Hofacker, C.F.; Robinson, J.A.; Potter, R.F.; Bellman, S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Do Advertising Parodies Hurt? The Power of Humor and Credibility in Viral Spoof Advertisements
저자
Sabri, O.; Michel, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Kiosk Retailing Intimidates Shoppers: How Gender-Focused Advertising Can Mitigate the Perceived Risks of the Unfamiliar
저자
Bui, M.; Krishen, A.S.; LaTour, M.S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Where Marketing Art Meets Marketing Science: The Best-in-Show Winners of the 2012 ARF's David Ogilvy Awards
저자
unknown
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Who ``Likes'' You ... and Why? A Typology of Facebook Fans: From ``Fan''-atics and Self-Expressives to Utilitarians and Authentics
저자
Wallace, E.; Buil, I.; de Chernatony, L.; Hogan, M.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Why Do We Share? The Impact of Viral Videos Dramatized to Sell: How Microfilm Advertising Works
저자
Chen, T.; Lee, H.-M.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴