충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : W]
23건 중 23건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
The Word of Mouth Dynamic: How Positive (and Negative) WOM Drives Purchase Probability: An Analysis of Interpersonal and Non-Interpersonal Factors 미리보기
저자
Vazquez-Casielles, R.; Suarez-Alvarez, L.; del Rio-Lanza, A.-B.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Warning Flags on the Race Track: The Global Markets' Verdict on Formula One Sponsorship 미리보기
저자
Cobbs, J.; Groza, M.D.; Pruitt, S.W.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
What Do We Know about Multicultural Marketing? 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
What Do We Know About Peer-to-Peer Marketing? 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
What Do We Know About Social Media? 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
What Factors Affect Consumer Acceptance of In-Game Advertisements? Click ``Like'' to Manage Digital Content for Players 미리보기
저자
Tran, G.A.; Strutton, D.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
What Makes People ``Like'' Comedic-Violence Advertisements? A Model for Predicting Attitude and Sharing Intention 미리보기
저자
Kim, Y.; Yoon, H.J.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
What Makes Win, Place, or Show? Judging Creativity in Advertising at Award Shows 미리보기
저자
West, D.; Caruana, A.; Leelapanyalert, K.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
What's Not to ``Like?'' Can a Facebook Fan Base Give a Brand the Advertising Reach it Needs? 미리보기
저자
Nelson-Field, K.; Riebe, E.; Sharp, B.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
What We Know About Advertising 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
What We Know About Creativity 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
What We Know About New Mixes in Media Marketing 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
What We Know About Social Media 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
What We Know About TV Today (and Tomorrow) 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
What Works Best When Combining Television Sets, PCs, Tablets, or Mobile Phones? How Synergies Across Devices Result From Cross-Device Effects and Cross-Format Synergies 미리보기
저자
Varan, D.; Murphy, J.; Hofacker, C.F.; Robinson, J.A.; Potter, R.F.; Bellman, S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
When Do Advertising Parodies Hurt? The Power of Humor and Credibility in Viral Spoof Advertisements 미리보기
저자
Sabri, O.; Michel, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
When Kiosk Retailing Intimidates Shoppers: How Gender-Focused Advertising Can Mitigate the Perceived Risks of the Unfamiliar 미리보기
저자
Bui, M.; Krishen, A.S.; LaTour, M.S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Where Marketing Art Meets Marketing Science: The Best-in-Show Winners of the 2012 ARF's David Ogilvy Awards 미리보기
저자
unknown
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Who ``Likes'' You ... and Why? A Typology of Facebook Fans: From ``Fan''-atics and Self-Expressives to Utilitarians and Authentics 미리보기
저자
Wallace, E.; Buil, I.; de Chernatony, L.; Hogan, M.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Why Do We Share? The Impact of Viral Videos Dramatized to Sell: How Microfilm Advertising Works 미리보기
저자
Chen, T.; Lee, H.-M.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴