주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : ]
총
10
건 중
10
건 출력
1/1
페이지
제한항목
기사
2014
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(10)
저자
An, S.; Kang, H.
(1)
Cheong, Y.; Kim, K.
(1)
Chun, K.Y.; Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Lee, J.-H.
(1)
Hee Park, Hyun; Kwan Park, Jai; Ok Jeon, Jung
(1)
Kim, N.
(1)
Kim, Namin
(1)
Kuppelwieser, V.G.; Sarstedt, M.
(1)
Park, H.H.; Park, J.K.; Jeon, J.O.
(1)
Rifon, N.J.; Quilliam, E.T.; Paek, H.-J.; Weatherspoon, L.J.; Kim, S.-K.; Smreker, K.C.
(1)
Yeun Chun, Kwang; Hee Song, Ji; Hollenbeck, Candice R.; Lee, Jong-Ho
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(10)
발행년도
2014
(10)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Advertising or games? Advergames on the internet gaming sites targeting children
저자
An, S.; Kang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Advertising strategies for charities
저자
Kim, Namin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advertising strategies for charities: promoting consumers' donation of time versus money
저자
Kim, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Age dependent effects of food advergame brand integration and interactivity
저자
Rifon, N.J.; Quilliam, E.T.; Paek, H.-J.; Weatherspoon, L.J.; Kim, S.-K.; Smreker, K.C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
An assessment of direct-to-consumer (DTC) pharmaceutical advertising spending
저자
Cheong, Y.; Kim, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Applying the future time perspective scale to advertising research
저자
Kuppelwieser, V.G.; Sarstedt, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Are contextual advertisements effective?
저자
Yeun Chun, Kwang; Hee Song, Ji; Hollenbeck, Candice R.; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Are contextual advertisements effective? The moderating role of complexity in banner advertising
저자
Chun, K.Y.; Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Lee, J.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Attributes of background music and consumers’ responses to TV commercials
저자
Hee Park, Hyun; Kwan Park, Jai; Ok Jeon, Jung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Attributes of background music and consumers' responses to TV commercials: the moderating effect of consumer involvement
저자
Park, H.H.; Park, J.K.; Jeon, J.O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴