충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Agglomeration as a Driver of the Volume of Electronic Word of Mouth in the Restaurant Industry 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Zhang, Jurui
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
An Empirical Analysis of the Joint Effects of Shoppers' Goals and Attribute Display on Shoppers' Evaluations 미리보기
저자
Guha, Abhijit; Biswas, Abhijit; Grewal, Dhruv; Bhowmick, Sandeep; Nordfält, Jens
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Anticonsumption as Tactical Response to Institutionalized Subordination: The Case of Materially Deprived Anticonsumers 미리보기
저자
Cherrier, Hélène; Hill, Ronald Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Anticonsumption Consciousness in Pursuit of Sustainability 미리보기
저자
Guillard, Valérie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
App Popularity: Where in the World Are Consumers Most Sensitive to Price and User Ratings? 미리보기
저자
Kübler, Raoul; Pauwels, Koen; Yildirim, Gökhan; Fandrich, Thomas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Are You Back for Good or Still Shopping Around? Investigating Customers' Repeat Churn Behavior 미리보기
저자
Kumar, V.; Leszkiewicz, Agata; Herbst, Angeliki
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Attention, Information Processing, and Choice in Incentive-Aligned Choice Experiments 미리보기
저자
Yang, Liu; Toubia, Olivier; de Jong, Martijn G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Abercrombie & Fitch Effect: The Impact of Physical Dominance on Male Customers' Status-Signaling Consumption 미리보기
저자
Otterbring, Tobias; Ringler, Christine; Sirianni, Nancy J.; Gustafsson, Anders
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Asymmetric Impact of Context on Advantaged Versus Disadvantaged Options 미리보기
저자
Evangelidis, Ioannis; Levav, Jonathan; Simonson, Itamar
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴