충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
71건 중 71건 출력
3/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
An Investigation Into the Antecedents of Organizational Citizenship Behaviors in a Personal Selling Context 미리보기
저자
Netemeyer, R. G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
An Investigation Into the Antecedents of Organizational Citizenship Behaviors in a Personal Selling Context 미리보기
저자
Netemeyer, R. G.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
An Investigation of the Effectiveness of Uncertainty in Marketing Promotions Involving Free Gifts 미리보기
저자
Laran, J.; Tsiros, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Antecedents of the Attraction Effect: An Information-Processing Approach 미리보기
저자
Mishra, S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Anticonsumption as Tactical Response to Institutionalized Subordination: The Case of Materially Deprived Anticonsumers 미리보기
저자
Cherrier, Hélène; Hill, Ronald Paul
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Anticonsumption Consciousness in Pursuit of Sustainability 미리보기
저자
Guillard, Valérie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
App Popularity: Where in the World Are Consumers Most Sensitive to Price and User Ratings? 미리보기
저자
Kübler, Raoul; Pauwels, Koen; Yildirim, Gökhan; Fandrich, Thomas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Are All Proximity Effects Created Equal? Fast Food Near Schools and Body Weight Among Diverse Adolescents 미리보기
저자
Grier, S.; Davis, B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Are All Proximity Effects Created Equal? Fast Food Near Schools and Body Weight Among Diverse Adolescents 미리보기
저자
Grier, S.; Davis, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Are Multichannel Customers Really More Valuable? The Moderating Role of Product Category Characteristics 미리보기
저자
Kushwaha, T.; Shankar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Are You Back for Good or Still Shopping Around? Investigating Customers' Repeat Churn Behavior 미리보기
저자
Kumar, V.; Leszkiewicz, Agata; Herbst, Angeliki
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
ARE YOU SURE THE PRICE IS RIGHT?: Rational research methods, irrational consumers 미리보기
저자
Bakken, D.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Assessing Performance Outcomes in Marketing 미리보기
저자
Katsikeas, Constantine S.; Morgan, Neil A.; Leonidou, Leonidas C.; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Assessing Sensitive Consumer Behavior Using the Item Count Response Technique 미리보기
저자
de Jong, Martijn G.; Pieters, Rik
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Assessing the Impact of Customer Concentration on Initial Public Offering and Balance Sheet—Based Outcomes 미리보기
저자
Saboo, Alok R.; Kumar, V.; Anand, Ankit
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Assessing the Impact of Gasoline Sales-Below-Cost Laws on Retial Price and Market Structure: Implications for Consumer Welfare 미리보기
저자
Peltier, J.W.; Skidmore, M.; Milne, G.R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Assessing the Societal Impact of Research: The Relational Engagement Approach 미리보기
저자
Ozanne, Julie L.; Davis, Brennan; Murray, Jeff B.; Grier, Sonya; Benmecheddal, Ahmed; Downey, Hilary; Ekpo, Akon E.; Garnier, Marion; Hietanen, Joel; Le Gall-Ely, Marine
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Assessing the Total Financial Performance Impact of Brand Equity with Limited Time-Series Data 미리보기
저자
Mizik, N.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Attention, Information Processing, and Choice in Incentive-Aligned Choice Experiments 미리보기
저자
Yang, Liu; Toubia, Olivier; de Jong, Martijn G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Attention to and Distraction from Risk Information in Prescription Drug Advertising: An Eye-Tracking Study 미리보기
저자
Sullivan, Helen W.; Boudewyns, Vanessa; O Donoghue, Amie; Marshall, Sandra; Williams, Pamela A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴