충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
291건 중 291건 출력
3/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
Advertised Reference Prices as Semantic Anchors 미리보기
저자
Janiszewski, C.; Lichtenstein, D.; Belavsky, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Advertisers' Theories of Consumers: Why Use Negative Emotions to Sell? 미리보기
저자
Cotte, J.; Ritchie, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Advertising and the Cultural Meaning of Animals 미리보기
저자
Phillips, B. J
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Advertising and the Cultural Meaning of Animals 미리보기
저자
Phillips, B. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Advertising Claims About Search and Experiential Attributes and Their Effect on Post-Trial Evaluations of Functional versus Hedonic Products 미리보기
저자
Micu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Advertising Claims About Search and Experiential Attributes and Their Effect on Post-Trial Evaluations of Functional versus Hedonic Products 미리보기
저자
Micu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Advertising Effects Under Different Combinations of Motivation, Capacity, and Opportunity to Process Information 미리보기
저자
Poiesz, T. B. C
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Advertising Effects Under Different Combinations of Motivation, Capacity, and Opportunity to Process Information 미리보기
저자
Poiesz, T. B. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Advertising Ideology and the Encoding of Advertising Meaning: An Ethnographic and Discursive Approach 미리보기
저자
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Advertising in 1920s Shanghai: Globalization and Localization in the World of Calendar Advertising 미리보기
저자
Zhao, X.; Belk, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Advice from a Caterpillar: Mainstreaming Hookah Consumption Into American Pop Culture 미리보기
저자
Griffiths, M.A.; Harmon, T.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Advice from a Caterpillar: Mainstreaming Hookah Consumption Into American Pop Culture 미리보기
저자
Griffiths, M.A.; Harmon, T.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Aesthetic Advertisements and Scientific Evaluations: Divergent Philosophies in Advertising Production 미리보기
저자
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Aesthetic Aspects of the Consumption of Fashion Design: The Conceptual and Empirical Challenge 미리보기
저자
Eckman, M.;Wagner, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Aesthetics and Consumption 미리보기
저자
Hagtvedt, H.; Patrick, V.; Hutchinson, W.; Meyers-Levy, J.; Hoegg, J.; Dahl, D.; Raghunathan, R.; Zhu, R.J.; Reber, R.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Aesthetics and Consumption 미리보기
저자
Hagtvedt, H.; Patrick, V.; Hutchinson, W.; Meyers-Levy, J.; Hoegg, J.; Dahl, D.; Raghunathan, R.; Zhu, R.J.; Reber, R.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Affect, Affective Precision, and Primacy Effect in Stock Choices 미리보기
저자
Sagara, N.; Peters, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Affect and Its Effects on Compensatory Consumption 미리보기
저자
Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Affect and Its Effects on Compensatory Consumption 미리보기
저자
Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Affect as Information: The Moderating Roles of Self-Regulatory System and Diagnosticity of Affective Valence 미리보기
저자
Kramer, T.; Yoon, S.-O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴