충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
71건 중 71건 출력
1/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
ACADEMICALLY SPEAKING The Relevance of Being Bayes 미리보기
저자
Allenby, G.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Activating Consumers for Better Service Coproduction Outcomes Through Eustress: The Interplay of Firm-Assigned Workload, Service Literacy, and Organizational Support 미리보기
저자
Mende, Martin; Scott, Maura L.; Bitner, Mary Jo; Ostrom, Amy L.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Addictive De-Vices: A Public Policy Analysis of Sources and Solutions to Digital Addiction 미리보기
저자
Berthon, Pierre; Pitt, Leyland; Campbell, Colin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Adding Bricks to Clicks: Predicting the Patterns of Cross-Channel Elasticities Over Time 미리보기
저자
Avery, J.; Steenburgh, T.J.; Deighton, J.; Caravella, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Adjusting the Warm-Glow Thermostat: How Incentivizing Participation in Voluntary Green Programs Moderates Their Impact on Service Satisfaction 미리보기
저자
Giebelhausen, Michael; Chun, HaeEun Helen; Cronin, J. Joseph; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Advance Ordering for Healthier Eating? Field Experiments on the Relationship Between the Meal Order—Consumption Time Delay and Meal Content 미리보기
저자
VanEpps, Eric M.; Downs, Julie S.; Loewenstein, George
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Advertising and Consumer Awareness of New, Differentiated Products 미리보기
저자
Barroso, A.; Llobet, G.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Advertising Claim Objectivity: Antecedents and Effects 미리보기
저자
Darley, W. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Advertising Effectiveness: The Moderating Effect of Firm Strategy 미리보기
저자
McAlister, Leigh; Srinivasan, Raji; Jindal, Niket; Cannella, Albert A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Advertising in a Competitive Market: The Role of Product Standards, Customer Learning, and Switching Costs 미리보기
저자
Anderson, E.T.; Simester, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Advertising Spillovers: Evidence from Online Field Experiments and Implications for Returns on Advertising 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Advertising Strategies to Increase Usage Frequency 미리보기
저자
Wansink, B
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Agents of Change: A Scale to Identify Diversity Seekers 미리보기
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Agents of Change: A Scale to Identify Diversity Seekers 미리보기
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Agglomeration as a Driver of the Volume of Electronic Word of Mouth in the Restaurant Industry 미리보기
저자
Liu, Angela Xia; Steenkamp, Jan-Benedict E. M.; Zhang, Jurui
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Aggressive and Predatory Pricing: A Framework for Analysis 미리보기
저자
Guiltinan, J. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Aggressive Marketing Strategy Following Equity Offerings and Firm Value: The Role of Relative Strategic Flexibility 미리보기
저자
Kurt, D.; Hulland, J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Algorithm Overdependence: How the Use of Algorithmic Recommendation Systems Can Increase Risks to Consumer Well-Being 미리보기
저자
Banker, Sachin; Khetani, Salil
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Alliance Portfolio Resource Diversity and Firm Innovation 미리보기
저자
Cui, A.S.; O Connor, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴