주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : ]
총
71
건 중
71
건 출력
2/4
페이지
제한항목
기사
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(71)
저자
Brumbaugh, A.M.; Grier, S.A.
(2)
Grier, S.; Davis, B.
(2)
Aikin, Kathryn J.; O Donoghue, Amie C.; Squire, Claudia M.; Sullivan, Helen W.; Betts, Kevin R.
(1)
Allenby, G.M.
(1)
Alpert, F. H.
(1)
Anderson, E.T.; Simester, D.
(1)
Avery, J.; Steenburgh, T.J.; Deighton, J.; Caravella, M.
(1)
Bakken, D.G.
(1)
Banker, Sachin; Khetani, Salil
(1)
Barroso, A.; Llobet, G.
(1)
Berthon, Pierre; Pitt, Leyland; Campbell, Colin
(1)
Bloom, P. N.
(1)
Carson, Stephen J.; Ghosh, Mrinal
(1)
Chakravarty, Anindita; Grewal, Rajdeep
(1)
Cherrier, Hélène; Hill, Ronald Paul
(1)
Cui, A.S.; O Connor, G.
(1)
Darley, W. K.
(1)
Doney, P. M
(1)
Doney, P. M.
(1)
Doney, Patricia M
(1)
Evangelidis, Ioannis; Levav, Jonathan; Simonson, Itamar
(1)
Fornell, Claes; Morgeson, Forrest V.; Hult, G. Tomas M.
(1)
Fornell, C
(1)
Fuchs, C.; Prandelli, E.; Schreier, M.; Dahl, D.W.
(1)
Giebelhausen, Michael; Chun, HaeEun Helen; Cronin, J. Joseph; Hult, G. Tomas M.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(42)
American Marketing Association]
(19)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(10)
발행년도
2013
(13)
2016
(10)
2018
(9)
2019
(7)
1980
(6)
2012
(6)
2014
(5)
2017
(5)
1997
(4)
1993
(2)
1994
(2)
1995
(1)
1996
(1)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
21.
서명
All That Is Users Might Not Be Gold: How Labeling Products as User Designed Backfires in the Context of Luxury Fashion Brands
저자
Fuchs, C.; Prandelli, E.; Schreier, M.; Dahl, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
All Things Considered? The Role of Choice Set Formation in Diversification
저자
Salisbury, L.C.; Feinberg, F.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
An Abnormally Abnormal Intangible: Stock Returns on Customer Satisfaction
저자
Fornell, Claes; Morgeson, Forrest V.; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Analyst Earning Forecasts and Advertising and R&D Budgets: Role of Agency Theoretic Monitoring and Bonding Costs
저자
Chakravarty, Anindita; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Analyzing Client Profitability Across Diffusion Segments for a Continuous Innovation
저자
Sood, Ashish; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Anchoring in Payment: Evaluating a Judgmental Heuristic in Field Experimental Settings
저자
Jung, Minah H.; Perfecto, Hannah; Nelson, Leif D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
An Empirical Analysis of the Joint Effects of Shoppers' Goals and Attribute Display on Shoppers' Evaluations
저자
Guha, Abhijit; Biswas, Abhijit; Grewal, Dhruv; Bhowmick, Sandeep; Nordfält, Jens
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
An Empirical Comparison of Consumer Innovation Adoption Models: Implications for Subsistence Marketplaces
저자
Hasan, Rajibul; Lowe, Ben; Petrovici, Dan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
An Empirical Examination of the FDAAA-Mandated Toll-Free Statement for Consumer Reporting of Side Effects in Direct-to-Consumer Television Advertisements
저자
Aikin, Kathryn J.; O Donoghue, Amie C.; Squire, Claudia M.; Sullivan, Helen W.; Betts, Kevin R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
An Empirical Investigation of Consumer Memory, Attitude, and Perceptions Toward Pioneer and Follower Brands
저자
Alpert, F. H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
An Empirical Test of the Consequences of Behavior - and Outcome-Based Sales Control Systems
저자
Oliver, R. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
AN EVOLUTIONARY ROAD MAP TO WINNING WITH SOCIAL MEDIA MARKETING
저자
Kumar, V.; Sundaram, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
An Examination of Social Influence on Shopper Behavior Using Video Tracking Data
저자
Zhang, X.; Li, S.; Burke, R.R.; Leykin, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
An examination of the nature of trust in buyer-seller relationships
저자
Doney, Patricia M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
An Examination of the Nature of Trust in Buyer-Seller Relationships
저자
Doney, P. M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
An Examination of the Nature of Trust in Buyer-Seller Relationships
저자
Doney, P. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
An Experimental Investigation of the Effects of Retargeted Advertising: The Role of Frequency and Timing
저자
Sahni, Navdeep S.; Narayanan, Sridhar; Kalyanam, Kirthi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
An Exploratory Study of the Behavior and Perceptions of College Students with Respect to Regular, Light, and Ultralight Cigarettes
저자
Smith, K.H.; Stutts, M.A.; Zank, G.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
An Integrated Power and Efficiency Model of Contractual Channel Governance: Theory and Empirical Evidence
저자
Carson, Stephen J.; Ghosh, Mrinal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
An investigation into the antecedents of organizational citizenship behaviors in a personal
저자
Netemeyer, Richard G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
임시보관함보기
하단메뉴