충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
71건 중 71건 출력
2/4 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
All That Is Users Might Not Be Gold: How Labeling Products as User Designed Backfires in the Context of Luxury Fashion Brands 미리보기
저자
Fuchs, C.; Prandelli, E.; Schreier, M.; Dahl, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
All Things Considered? The Role of Choice Set Formation in Diversification 미리보기
저자
Salisbury, L.C.; Feinberg, F.M.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
An Abnormally Abnormal Intangible: Stock Returns on Customer Satisfaction 미리보기
저자
Fornell, Claes; Morgeson, Forrest V.; Hult, G. Tomas M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Analyst Earning Forecasts and Advertising and R&D Budgets: Role of Agency Theoretic Monitoring and Bonding Costs 미리보기
저자
Chakravarty, Anindita; Grewal, Rajdeep
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Analyzing Client Profitability Across Diffusion Segments for a Continuous Innovation 미리보기
저자
Sood, Ashish; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Anchoring in Payment: Evaluating a Judgmental Heuristic in Field Experimental Settings 미리보기
저자
Jung, Minah H.; Perfecto, Hannah; Nelson, Leif D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
An Empirical Analysis of the Joint Effects of Shoppers' Goals and Attribute Display on Shoppers' Evaluations 미리보기
저자
Guha, Abhijit; Biswas, Abhijit; Grewal, Dhruv; Bhowmick, Sandeep; Nordfält, Jens
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
An Empirical Comparison of Consumer Innovation Adoption Models: Implications for Subsistence Marketplaces 미리보기
저자
Hasan, Rajibul; Lowe, Ben; Petrovici, Dan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
An Empirical Examination of the FDAAA-Mandated Toll-Free Statement for Consumer Reporting of Side Effects in Direct-to-Consumer Television Advertisements 미리보기
저자
Aikin, Kathryn J.; O Donoghue, Amie C.; Squire, Claudia M.; Sullivan, Helen W.; Betts, Kevin R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
An Empirical Investigation of Consumer Memory, Attitude, and Perceptions Toward Pioneer and Follower Brands 미리보기
저자
Alpert, F. H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1995
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
An Empirical Test of the Consequences of Behavior - and Outcome-Based Sales Control Systems 미리보기
저자
Oliver, R. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
AN EVOLUTIONARY ROAD MAP TO WINNING WITH SOCIAL MEDIA MARKETING 미리보기
저자
Kumar, V.; Sundaram, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
An Examination of Social Influence on Shopper Behavior Using Video Tracking Data 미리보기
저자
Zhang, X.; Li, S.; Burke, R.R.; Leykin, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
An examination of the nature of trust in buyer-seller relationships 미리보기
저자
Doney, Patricia M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
An Examination of the Nature of Trust in Buyer-Seller Relationships 미리보기
저자
Doney, P. M
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
An Examination of the Nature of Trust in Buyer-Seller Relationships 미리보기
저자
Doney, P. M.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
An Experimental Investigation of the Effects of Retargeted Advertising: The Role of Frequency and Timing 미리보기
저자
Sahni, Navdeep S.; Narayanan, Sridhar; Kalyanam, Kirthi
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
An Exploratory Study of the Behavior and Perceptions of College Students with Respect to Regular, Light, and Ultralight Cigarettes 미리보기
저자
Smith, K.H.; Stutts, M.A.; Zank, G.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
An Integrated Power and Efficiency Model of Contractual Channel Governance: Theory and Empirical Evidence 미리보기
저자
Carson, Stephen J.; Ghosh, Mrinal
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
An investigation into the antecedents of organizational citizenship behaviors in a personal 미리보기
저자
Netemeyer, Richard G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 

하단메뉴