충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
291건 중 291건 출력
13/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
241.
서명
Attitudes Shaped by Eye Movements: The Reading Direction Effect 미리보기
저자
Li, E.; Briley, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
242.
서명
Attraction and Compromise Effects Revisited: The Role of Attribute Characteristics and Representation in Context Effects 미리보기
저자
Malkoc, S.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
243.
서명
Attribute Order Effects on Consumer Judgment: The Role of Ideal Point Availability and Attribute Importance 미리보기
저자
Jiang, Y.; Lei, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
244.
서명
Attribute Order Effects on Consumer Judgment: The Role of Ideal Point Availability and Attribute Importance 미리보기
저자
Jiang, Y.; Lei, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
245.
서명
Attribute-Value Functions and the Importance of Attributes 미리보기
저자
Van Ittersum, K.; Pennings, J. M. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
246.
서명
Attributional Processes during Product Failures-The Role of the Corporate Brand as Buffer 미리보기
저자
Einwiller, S.; Waenke, M.; Herrmann, A.; Samochowiec, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
247.
서명
Attributional Processes during Product Failures-The Role of the Corporate Brand as Buffer 미리보기
저자
Einwiller, S.; Waenke, M.; Herrmann, A.; Samochowiec, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
248.
서명
Attributional Processes in the Case of Product Failures-The Role of the Corporate Brand as Buffer 미리보기
저자
Einwiller, S.; Waenke, M.; Herrmann, A.; Samochowiec, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
249.
서명
Attributional Processes in the Case of Product Failures-The Role of the Corporate Brand as Buffer 미리보기
저자
Einwiller, S.; Waenke, M.; Herrmann, A.; Samochowiec, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
250.
서명
At What Stage of Process Does Depletion Hurt the Most? 미리보기
저자
Walsh, D.; Mantonakis, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
251.
서명
At What Stage of Process Does Depletion Hurt the Most? 미리보기
저자
Walsh, D.; Mantonakis, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
252.
서명
Augmenting Affect and Discounting Cognition: Consumers' Attitudes Toward Environmentally Friendly Products 미리보기
저자
Bulbul, C.; Menon, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
253.
서명
Auspiciousness: Coping with Kratophany 미리보기
저자
Fernandez, K. V.; Veer, E.; Lastovicka, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
254.
서명
Authenticity at Gettysburg 미리보기
저자
Chronis, A.; Hampton, R. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
255.
서명
Authenticity at Gettysburg 미리보기
저자
Chronis, A.; Hampton, R. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
256.
서명
Authenticity in Public Settings: A Socio-Semiotic Analysis of Two Parisian Department Stores 미리보기
저자
Hetzel, P. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
257.
서명
Authenticity in the Performing Arts: A Foolish Quest? 미리보기
저자
Derbaix, M.; Decrop, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
258.
서명
Authenticity is in the Eye of the Beholder: From Changes in Attitudes and Preferences to Placebo Effects 미리보기
저자
Nguyen, H.; Gunasti, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
259.
서명
Automatic Activation of the Self in a Persuasion Context 미리보기
저자
Bosmans, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
260.
서명
Automatic and Effortful Processes in Socially Desirable Responding: A Cross-Cultural View 미리보기
저자
Riemer, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 

하단메뉴