충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
32건 중 32건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Addendum 미리보기
저자
unknown
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Ads are watching me 미리보기
저자
Puzakova, Marina; Rocereto, Joseph F.; Kwak, Hyokjin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ads are watching me: a view from the interplay between anthropomorphism and customisation 미리보기
저자
Puzakova, M.; Rocereto, J.F.; Kwak, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Advertising and promotion budgeting during volatile economic conditions: factors influencing the level of decentralisation in budgeting and its relations to budget size and allocation 미리보기
저자
Cheong, Y.; Kim, K.; Kim, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Advertising creativity and repetition: recall, wearout and wearin effects 미리보기
저자
Lehnert, K.; Till, B.D.; Carlson, B.D.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Advertising nativeness as a function of content and design congruence 미리보기
저자
Kim, Jooyoung; Choi, Dongwon; Kim, Hanyoung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Advertising or games? Advergames on the internet gaming sites targeting children 미리보기
저자
An, S.; Kang, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Advertising strategies for charities 미리보기
저자
Kim, Namin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Advertising strategies for charities: promoting consumers' donation of time versus money 미리보기
저자
Kim, N.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Advertising targeting young children: an overview of 10 years of research (2006–2016) 미리보기
저자
De Jans, Steffi; Van de Sompel, Dieneke; Hudders, Liselot; Cauberghe, Veroline
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Advertising to the masses: the effects of crowding on the attention to place-based advertising 미리보기
저자
Wilson, Rick T.; Suh, Taewon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Age dependent effects of food advergame brand integration and interactivity 미리보기
저자
Rifon, N.J.; Quilliam, E.T.; Paek, H.-J.; Weatherspoon, L.J.; Kim, S.-K.; Smreker, K.C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
An assessment of direct-to-consumer (DTC) pharmaceutical advertising spending 미리보기
저자
Cheong, Y.; Kim, K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
And now, goodbye: consumer response to sponsor exit 미리보기
저자
Ruth, J.A.; Strizhakova, Y.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
An empirical investigation on the antecedents of consumers' cognitions of and attitudes towards digital signage advertising 미리보기
저자
Lee, Heejun; Cho, Chang-Hoan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
An investigation of the influence of cinema environment on advertising effectiveness 미리보기
저자
Yuan, Sheng
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Applying the future time perspective scale to advertising research 미리보기
저자
Kuppelwieser, V.G.; Sarstedt, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Are contextual advertisements effective? 미리보기
저자
Yeun Chun, Kwang; Hee Song, Ji; Hollenbeck, Candice R.; Lee, Jong-Ho
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Are contextual advertisements effective? The moderating role of complexity in banner advertising 미리보기
저자
Chun, K.Y.; Song, J.H.; Hollenbeck, C.R.; Lee, J.-H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Are guilt appeals a panacea in green advertising? The right formula of issue proximity and environmental consciousness 미리보기
저자
Chang, C.-T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴