충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
32건 중 32건 출력
2/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Are nutrient-content claims always effective? Match-up effects between product type and claim type in food advertising 미리보기
저자
Choi, H.; Paek, H.-J.; King, K.W.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Are pharmaceutical ads affording consumers a greater say in their health care? The evaluation and self-empowerment effects of different ad appeals in Brazil 미리보기
저자
Koinig, Isabell; Diehl, Sandra; Mueller, Barbara
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Are we who we follow? Computationally analyzing human personality and brand following on Twitter 미리보기
저자
Yun, Joseph T.; Pamuksuz, Utku; Duff, Brittany R. L.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Aspects of visual metaphor: an operational typology of visual rhetoric for research in advertising 미리보기
저자
Peterson, Matthew O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Assessing the cross-cultural applicability of tailored advertising 미리보기
저자
Maslowska, Ewa; Smit, Edith G.; van den Putte, Bas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Assessing the cross-cultural applicability of tailored advertising: a comparative study between the Netherlands and Poland 미리보기
저자
Maslowska, E.; Smit, E.G.; van den Putte, B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication 미리보기
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Asymmetric negative influence of cynicism and skepticism: a study of preventative communication 미리보기
저자
Ryu, Hyerin; Jun, Sunkyu
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Attitudes toward ads portraying women in decorative roles and female competition: an evolutionary psychology perspective 미리보기
저자
Kyrousi, Antigone G.; Panigyrakis, George G.; Panopoulos, Anastasios P.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Attributes of background music and consumers’ responses to TV commercials 미리보기
저자
Hee Park, Hyun; Kwan Park, Jai; Ok Jeon, Jung
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Attributes of background music and consumers' responses to TV commercials: the moderating effect of consumer involvement 미리보기
저자
Park, H.H.; Park, J.K.; Jeon, J.O.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Augment yourself through virtual mirror: the impact of self-viewing and narcissism on consumer responses 미리보기
저자
Baek, Tae Hyun; Yoo, Chan Yun; Yoon, Sukki
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴