충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
25건 중 25건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
ACR Latin America: Fostering Research Opportunities in the Region 미리보기
저자
Gonzalez, S.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Activation of Salesperson Stereotypes Affects Perceptions of Word-of-Mouth Referral 미리보기
저자
Tuk, M. A.; Verlegh, P. W. J.; Smidts, A.; Wigboldus, D. H. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ad and Brand Evaluations in a Competitive Processing Context-The Effects of Number of Attributes and Repetiton Strategies 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Advances in the Investigation and Application of the Anchoring and Adjustment Heuristic 미리보기
저자
Nelson, L. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Advertised Reference Prices as Semantic Anchors 미리보기
저자
Janiszewski, C.; Lichtenstein, D.; Belavsky, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Advertisers' Theories of Consumers: Why Use Negative Emotions to Sell? 미리보기
저자
Cotte, J.; Ritchie, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Advertising Ideology and the Encoding of Advertising Meaning: An Ethnographic and Discursive Approach 미리보기
저자
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Affect, Empathy, and Predictions of Others' Risk Tolerance 미리보기
저자
Faro, D.; Rottenstreich, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Age Differences in Children's Navigation and Information Processing of Websites 미리보기
저자
Alonzo, M.; Rose, G. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
American Girl: The Family Brand 미리보기
저자
Kozinets, R.; Sherry, J.; McGrath, M. A.; Borghini, S.; Diamond, N.; Muniz, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
An Alternative Account for Reference Price Effects: Repeated Transactions in Markets with Common Uncertainty 미리보기
저자
Banks, D.; Lieb, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Analysis of an Advertising Text: Discourse and Emotion 미리보기
저자
Jardine, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Anchoring on the Here and Now: Insufficient Adjustment in Time and Distance Estimates 미리보기
저자
LeBoeuf, R. A.; Shafir, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
An Exploration of Identity Re-Creation in the Context of Internet Dating 미리보기
저자
Yurchisin, J.; Watchravesringkan, K.; McCabe, D. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Antecedents and Consequences of Outcome Contingent Regret in Descending and Ascending Auctions 미리보기
저자
Cheema, A.; Chakravarti, D.; Sinha, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Antecedents of Green Purchase Behavior: An Examination of Collectivism, Environmental Concern, and PCE 미리보기
저자
Kim, Y.; Choi, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Anticipating Returns: Preemptive Compensation as a Double-Edged Sword 미리보기
저자
Wood, S. L.; Haws, K. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Are Visceral Factors Sensitive to Attentional Focus Manipulation? The Case of Hunger 미리보기
저자
Paquet, C.; Dube, L.; Le Bel, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Arousal as a Driving Force for Decision-Making: Empirical Results from Measuring Electrodermal Reactions at the Point-of-Sale 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Germelmann, C.; Domke, A.; Woratschek, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Assimilation and Contrast in Consumer Price Perceptions 미리보기
저자
Adaval, R.; Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴