주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : ]
총
25
건 중
25
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2005
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(25)
저자
Adaval, R.; Wyer, R. S.
(1)
Alonzo, M.; Rose, G. M.
(1)
Banks, D.; Lieb, D.
(1)
Bulbul, C.; Menon, G.
(1)
Carlson, K. A.; Murphy, N.
(1)
Chang, C.
(1)
Cheema, A.; Chakravarti, D.; Sinha, A.
(1)
Cotte, J.; Ritchie, R.
(1)
Faro, D.; Rottenstreich, Y.
(1)
Gneezy, A.
(1)
Gonzalez, S.; Luna, D.
(1)
Groeppel-Klein, A.; Germelmann, C.; Domke, A.; Woratschek, H.
(1)
Janiszewski, C.; Lichtenstein, D.; Belavsky, J.
(1)
Jardine, A.
(1)
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
(1)
Kim, Y.; Choi, S. M.
(1)
Kozinets, R.; Sherry, J.; McGrath, M. A.; Borghini, S.; Diamond, N.; Muniz, A.
(1)
LeBoeuf, R. A.; Shafir, E.
(1)
Mitchell, A.; Zhang, M.
(1)
Nelson, L. D.
(1)
Paquet, C.; Dube, L.; Le Bel, J. L.
(1)
Tuk, M. A.; Verlegh, P. W. J.; Smidts, A.; Wigboldus, D. H. J.
(1)
Wood, R.; Zaichkowsky, J. L.
(1)
Wood, S. L.; Haws, K. L.
(1)
Yurchisin, J.; Watchravesringkan, K.; McCabe, D. B.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(25)
발행년도
2005
(25)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
ACR Latin America: Fostering Research Opportunities in the Region
저자
Gonzalez, S.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Activation of Salesperson Stereotypes Affects Perceptions of Word-of-Mouth Referral
저자
Tuk, M. A.; Verlegh, P. W. J.; Smidts, A.; Wigboldus, D. H. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ad and Brand Evaluations in a Competitive Processing Context-The Effects of Number of Attributes and Repetiton Strategies
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Advances in the Investigation and Application of the Anchoring and Adjustment Heuristic
저자
Nelson, L. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Advertised Reference Prices as Semantic Anchors
저자
Janiszewski, C.; Lichtenstein, D.; Belavsky, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Advertisers' Theories of Consumers: Why Use Negative Emotions to Sell?
저자
Cotte, J.; Ritchie, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Advertising Ideology and the Encoding of Advertising Meaning: An Ethnographic and Discursive Approach
저자
Kelly, A.; Lawlor, K.; O Donohoe, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Affect, Empathy, and Predictions of Others' Risk Tolerance
저자
Faro, D.; Rottenstreich, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Age Differences in Children's Navigation and Information Processing of Websites
저자
Alonzo, M.; Rose, G. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
American Girl: The Family Brand
저자
Kozinets, R.; Sherry, J.; McGrath, M. A.; Borghini, S.; Diamond, N.; Muniz, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
An Alternative Account for Reference Price Effects: Repeated Transactions in Markets with Common Uncertainty
저자
Banks, D.; Lieb, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Analysis of an Advertising Text: Discourse and Emotion
저자
Jardine, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Anchoring on the Here and Now: Insufficient Adjustment in Time and Distance Estimates
저자
LeBoeuf, R. A.; Shafir, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
An Exploration of Identity Re-Creation in the Context of Internet Dating
저자
Yurchisin, J.; Watchravesringkan, K.; McCabe, D. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Antecedents and Consequences of Outcome Contingent Regret in Descending and Ascending Auctions
저자
Cheema, A.; Chakravarti, D.; Sinha, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Antecedents of Green Purchase Behavior: An Examination of Collectivism, Environmental Concern, and PCE
저자
Kim, Y.; Choi, S. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Anticipating Returns: Preemptive Compensation as a Double-Edged Sword
저자
Wood, S. L.; Haws, K. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Are Visceral Factors Sensitive to Attentional Focus Manipulation? The Case of Hunger
저자
Paquet, C.; Dube, L.; Le Bel, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Arousal as a Driving Force for Decision-Making: Empirical Results from Measuring Electrodermal Reactions at the Point-of-Sale
저자
Groeppel-Klein, A.; Germelmann, C.; Domke, A.; Woratschek, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Assimilation and Contrast in Consumer Price Perceptions
저자
Adaval, R.; Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴