주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : ]
총
21
건 중
21
건 출력
1/2
페이지
제한항목
2008
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(21)
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
(1)
Dai, X.; Wertenbroch, K.
(1)
Gopaldas, A.
(1)
Gunasti, K.; Ross, W.T.
(1)
Kratcholova, M.; Bockenholt, U.
(1)
Main, K.; Wei, M.-L.; Fischer, E.
(1)
Malkoc, S.A.
(1)
Michaelis, M.; Woisetschlager, D.M.; Hartleb, V.
(1)
Moore, D.J.; Bovell, L.J.
(1)
Pham, M.T.; Trudel, R.
(1)
Phillips, D.M.; Phillips, J.K.; Childs, N.M.
(1)
Piacentini, M.G.; Banister, E.N.
(1)
Sela, A.; Shiv, B.
(1)
Simonson, I.
(1)
Walsh, G.; Kilian, T.; Buxel, H.
(1)
Wang, J.; Cole, C.
(1)
Wang, J.; Zhao, X.; Bamossy, G.J.
(1)
Wilson, A.; Giebelhausen, M.; Brady, M.
(1)
Yan, D.; Chan, A.K.K.
(1)
Zhang, L.; Lin, S.; Fan, T.
(1)
von der Heyde Fernandes, D.; dos Santos, C.P.
(1)
더보기
(16)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(21)
발행년도
2008
(21)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Accessibility and Availability: The Role of Prior Preferences in Judgment Formation
저자
Kratcholova, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Achieving the Compromise Effect with Missing Attribute Information: Introducing Shadow Options
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Advances in Judgmental and Inferential Heuristics
저자
Dai, X.; Wertenbroch, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Advances in Regulatory Focus and Regulatory Fit Theory: Effects on Consumer Search, Consumer Satisfaction, and Self-Control
저자
Pham, M.T.; Trudel, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Airing Dirty Laundry in the Public Square: An Examination of Public Complaining and the Mitigating Effects of Branding
저자
Wilson, A.; Giebelhausen, M.; Brady, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
All Charity Advertisements Are Not Created Equal: Influences of Message Framing, Vividness Valence, and Number Size Framing
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Alternative Perspectives on Consumer Judgment and Choice
저자
Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
An Empirical Comparison of Ambushing and Sponsorship Effects: The Case of 2006 FIFA World Cup Germany™
저자
Michaelis, M.; Woisetschlager, D.M.; Hartleb, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Anticipating Consumption: The Impact of Expectations on Decision-Making for Healthy Products
저자
Phillips, D.M.; Phillips, J.K.; Childs, N.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Anti-Consumers in Action: Coping with the Challenges and Consequences of `Drinking Sensibly'
저자
Piacentini, M.G.; Banister, E.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Anti-consumption: Now on Sale
저자
Gopaldas, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Are McNoodles and McDonald's Kinship Connected? Effects of Linguistic Information on Consumers' Categorization of New Products
저자
Yan, D.; Chan, A.K.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Assessing Consumer Reaction to New Product Ideas: Does it Matter Where You Live and How Old You Are?
저자
Wang, J.; Cole, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Assessing the Consumer Perceived Value Scale
저자
Walsh, G.; Kilian, T.; Buxel, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Attraction and Compromise Effects Revisited: The Role of Attribute Characteristics and Representation in Context Effects
저자
Malkoc, S.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Avatar and Extended Self in Online Gaming
저자
Wang, J.; Zhao, X.; Bamossy, G.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Avoiding the Debt Trap: How Attributional Retraining Can Influence Consumers' Perceived Control Over and Behavioural Intentions Towards Debt
저자
Main, K.; Wei, M.-L.; Fischer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Activation-Striving Model: When Will the Same Prime Lead to Goal Activation and When Will It Lead to Trait Activation?
저자
Sela, A.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Affective-Cognitive Model of Stimulus-Based Affect: Individual Differences in Response to the Vividness of Product Descriptions
저자
Moore, D.J.; Bovell, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Antecedents of Image Transfer-An Empirical Study of Event Sponsorship
저자
Zhang, L.; Lin, S.; Fan, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴