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21.
서명
An Innovative Approach Examining the Asymmetrical and Nonlinear Relationship between Attribute-Level Performance and Service Outcomes 미리보기
저자
Fan, X.; Liu, S.; Zhu, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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22.
서명
An Innovative Approach Examining the Asymmetrical and Nonlinear Relationship between Attribute-Level Performance and Service Outcomes 미리보기
저자
Fan, X.; Liu, S.; Zhu, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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23.
서명
An Investigation Into Individuals' Repeated Attempts at Behavior Change 미리보기
저자
Droms, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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24.
서명
An Investigation Into Individuals' Repeated Attempts at Behavior Change 미리보기
저자
Droms, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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25.
서명
An Investigation of College Students' Influence on Parents' Innovation Adoption 미리보기
저자
Liang, J.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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26.
서명
An Investigation of College Students' Influence on Parents' Innovation Adoption 미리보기
저자
Liang, J.; Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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27.
서명
Appraisal Theory of Emotions and Advertising Rhetoric: A Model of Consumer Reactions 미리보기
저자
Albinsson, P.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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28.
서명
Appraisal Theory of Emotions and Advertising Rhetoric: A Model of Consumer Reactions 미리보기
저자
Albinsson, P.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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29.
서명
Are All Referrals Created Equal? The Impact of Social Connections on Consumer Discounts 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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30.
서명
Are All Referrals Created Equal? The Impact of Social Connections on Consumer Discounts 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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31.
서명
Are Consumers Intuitively Bayesian? The Role of Consumer Metacognition 미리보기
저자
Biswas, D.; Zhao, G.; Lehmann, D.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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32.
서명
Are Consumers Intuitively Bayesian? The Role of Consumer Metacognition 미리보기
저자
Biswas, D.; Zhao, G.; Lehmann, D.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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33.
서명
Are Well-Known Brands Held to a Higher Standard of Performance: The Moderating Influence of Pre vs. Post Purchase of the Product 미리보기
저자
Dalman, M.D.; Desai, K.K.; Agarwal, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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34.
서명
Are Well-Known Brands Held to a Higher Standard of Performance: The Moderating Influence of Pre vs. Post Purchase of the Product 미리보기
저자
Dalman, M.D.; Desai, K.K.; Agarwal, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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35.
서명
At Face Value: Visual Antecedents of Impression Formation in Servicescapes 미리보기
저자
Verhoeven, J.W.M.; Van Rompay, T.; Pruyn, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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36.
서명
At Face Value: Visual Antecedents of Impression Formation in Servicescapes 미리보기
저자
Verhoeven, J.W.M.; Van Rompay, T.; Pruyn, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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37.
서명
Attentional and Inferential Effects of Point-of-Purchase Marketing 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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38.
서명
Attentional and Inferential Effects of Point-of-Purchase Marketing 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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39.
서명
Attribute Order Effects on Consumer Judgment: The Role of Ideal Point Availability and Attribute Importance 미리보기
저자
Jiang, Y.; Lei, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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40.
서명
Attribute Order Effects on Consumer Judgment: The Role of Ideal Point Availability and Attribute Importance 미리보기
저자
Jiang, Y.; Lei, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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