충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
1,891건 중 1,891건 출력
18/95 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
2002 삭제
검색결과제한

검색간략리스트

열거형 테이블형
검색리스트 테이블
No 자료
유형
서명 저자 발행처 원문제공시작년 수록
매체
341 저널기사 Advert: Contents Direct 미리보기
unknown Elsevier Science B.V., Amsterdam. 2002
342 저널기사 Advert for ESCP-EAP volume 20/4 미리보기
unknown PERGAMON PRESS 2002
343 저널기사 Advertisement Contents Direct 미리보기
unknown Elsevier Science B.V., Amsterdam. 2002
344 저널기사 Advertisements 미리보기
unknown ELSEVIER 2002
345 저널기사 Advertisement Science Direct 미리보기
unknown Elsevier Science B.V., Amsterdam. 2002
346 저널기사 Advertising and prices as signals of quality in a regime of price rivalry 미리보기
Fluet, C.; Garella, P. G. ELSEVIER SCIENCE 2002
347 저널기사 Advertising Communications breakdown 미리보기
unknown ECONOMIST NEWSPAPER LTD 2002
348 저널기사 Advertising Death and Identity Through Obituaries in Ghana. 미리보기
Bonsu, Sammy K Association for Consumer Research 2002
349 저널기사 Advertising gaffes A sticky issue in India 미리보기
unknown ECONOMIST NEWSPAPER LTD 2002
350 저널기사 Advertising High hopes in adland 미리보기
unknown ECONOMIST NEWSPAPER LTD 2002
351 저널기사 Advertising market Looking for the light 미리보기
unknown ECONOMIST NEWSPAPER LTD 2002
352 저널기사 Advertising's Longitudinal Effects on Brand Attitudes: The Moderating Roles of Evaluation Goals and Attitude Confidence. 미리보기
Lee, Haksik Association for Consumer Research 2002
353 저널기사 Advertising There are new rules of thumb for Web advertising strategies 미리보기
unknown FAULKNER & GRAY INC 2002
354 저널기사 Advert: Research in Banking 미리보기
unknown Elsevier Science B.V., Amsterdam. 2002
355 저널기사 Advert: Science Direct 미리보기
unknown Elsevier Science B.V., Amsterdam. 2002
356 저널기사 Advert-SD 0971 미리보기
unknown ELSEVIER 2002
357 저널기사 Advert-SD0971 미리보기
unknown ELSEVIER SCIENCE 2002
358 저널기사 Advocate or Reflection? Associations and Political Culture 미리보기
Rossteutscher, S. BLACKWELL PUBLISHERS 2002
359 저널기사 AFDC and births to unwed women 미리보기
Schaefer, K. C.; Hamersma, S. E.; Vander Veen, T. D. Elsevier Science B.V., Amsterdam. 2002
360 저널기사 Affect as Information: the Role of Affect in Consumer Online Behaviors. 미리보기
Xia, Lan Association for Consumer Research 2002
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴