충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
292건 중 292건 출력
10/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
181.
서명
Anticipated and Experienced Emotions in Consumer Choice 미리보기
저자
Wertenbroch, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
182.
서명
Anticipate, Go Big, Enjoy, Repeat: Towards an Optimal Consumption Strategy and Well-Being 미리보기
저자
Lowe, M.; Haws, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
183.
서명
Anticipating Consumption: The Impact of Expectations on Decision-Making for Healthy Products 미리보기
저자
Phillips, D.M.; Phillips, J.K.; Childs, N.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
184.
서명
Anticipating Returns: Preemptive Compensation as a Double-Edged Sword 미리보기
저자
Wood, S. L.; Haws, K. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
185.
서명
Anticipating the Future: The Role of Consumption Visions in Consumer Behavior 미리보기
저자
Phillips, D. M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
186.
서명
Anticipating the Future: The Role of Consumption Visions in Consumer Behavior 미리보기
저자
Phillips, D. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
187.
서명
Anticipations and Consumer Decision Making 미리보기
저자
Pham, M. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
188.
서명
Anti-Consumers in Action: Coping with the Challenges and Consequences of `Drinking Sensibly' 미리보기
저자
Piacentini, M.G.; Banister, E.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
189.
서명
Anti-consumption: Now on Sale 미리보기
저자
Gopaldas, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
190.
서명
Anxiety Associated with Social Issues: The Development of a Scale to Measure an Antecedent Construct 미리보기
저자
Sego, T.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
191.
서명
Anxiety Associated with Social Issues: The Development of a Scale to Measure an Antecedent Construct 미리보기
저자
Sego, T.;Stout, P. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
192.
서명
Appraisal Theory of Emotions and Advertising Rhetoric: A Model of Consumer Reactions 미리보기
저자
Albinsson, P.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
193.
서명
Appraisal Theory of Emotions and Advertising Rhetoric: A Model of Consumer Reactions 미리보기
저자
Albinsson, P.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
194.
서명
Appreciating the Local versus Trusting the Global: Shifting Standards in the Evaluation of Product Failures 미리보기
저자
Sayin, E.; Aydinoglu, N.; Ozsomer, A.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
195.
서명
Approaching God: Proxy and Proximity of Brand Heroes to the Brand Community 미리보기
저자
Eagar, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
196.
서명
Are All Referrals Created Equal? The Impact of Social Connections on Consumer Discounts 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
197.
서명
Are All Referrals Created Equal? The Impact of Social Connections on Consumer Discounts 미리보기
저자
Johnson, B.R.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
198.
서명
Are Bad Reviews Stronger than Good? Asymmetric Negativity Biases in the Formation of Online Consumer Trust 미리보기
저자
Yin, D.; Bond, S.; Zhang, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
199.
서명
Are Consumer Relationships Different? 미리보기
저자
Johnson, A. R.; Thomson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
200.
서명
Are Consumers Intuitively Bayesian? The Role of Consumer Metacognition 미리보기
저자
Biswas, D.; Zhao, G.; Lehmann, D.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴