충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
292건 중 292건 출력
12/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
222.
서명
Assessing Emotional Reactions to TV Ads: A Replication and Extension with a Brief Adjective Checklist 미리보기
저자
Mano, H
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
223.
서명
Assessing Emotional Reactions to TV Ads: A Replication and Extension with a Brief Adjective Checklist 미리보기
저자
Mano, H.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
224.
서명
Assessing the Consumer Perceived Value Scale 미리보기
저자
Walsh, G.; Kilian, T.; Buxel, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
225.
서명
Assessing the Impact of Message Cues and Arguments in Persuasion: Conceptual and Methodological Issues 미리보기
저자
Areni, C. S.;Cox, K. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
226.
서명
Assessing Viewer Judgment of Advertisements and Vehicles: Scale Development and Validation 미리보기
저자
Feltham, T. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
227.
서명
Assessing Viewer Judgment of Advertisements and Vehicles: Scale Development and Validation 미리보기
저자
Feltham, T. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
228.
서명
Assimilation and Contrast in Consumer Price Perceptions 미리보기
저자
Adaval, R.; Wyer, R. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
229.
서명
Asymmetric Switching Patterns Between Higher-Quality and Lower-Quality Brands 미리보기
저자
Chatterjee, S.;Heath, T. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
230.
서명
Asymmetries in Price and Quality Competition: Experimental Test of Underlying Mechanisms 미리보기
저자
Heath, T. B.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
231.
서명
At Face Value: Visual Antecedents of Impression Formation in Servicescapes 미리보기
저자
Verhoeven, J.W.M.; Van Rompay, T.; Pruyn, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
232.
서명
At Face Value: Visual Antecedents of Impression Formation in Servicescapes 미리보기
저자
Verhoeven, J.W.M.; Van Rompay, T.; Pruyn, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
233.
서명
Attainment Versus Maintenance Goals: Differences in Cognitive Processing and Goal Attractiveness 미리보기
저자
Stamatogiannakis, A.; Chattopadhyay, A.; Chakravarti, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
234.
서명
Attending Performing Arts: A Consumption System Model of Buying-Consuming Experiences 미리보기
저자
Caldwell, M. L.; Woodside, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
235.
서명
Attentional and Inferential Effects of Point-of-Purchase Marketing 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
236.
서명
Attentional and Inferential Effects of Point-of-Purchase Marketing 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Chandon, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
237.
서명
Attention and Liking Judgments towards Advertising 미리보기
저자
Ye, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
238.
서명
Attention Grabbers: An Exploration of the Automatic Categorization of Advertisement Headlines 미리보기
저자
Nielsen, J.; Mason, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
239.
서명
Attitudes and Behaviors Assessment: The Impact of the Hypothetical Bias 미리보기
저자
Roux, C.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
240.
서명
Attitudes and Promotions 미리보기
저자
Gneezy, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 

하단메뉴