충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
292건 중 292건 출력
11/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
Are Consumers Intuitively Bayesian? The Role of Consumer Metacognition 미리보기
저자
Biswas, D.; Zhao, G.; Lehmann, D.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Are Good Intentions Enough? Encouraging Regular Savings Through Implementation Intentions 미리보기
저자
Loibl, C.; Scharff, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
Are McNoodles and McDonald's Kinship Connected? Effects of Linguistic Information on Consumers' Categorization of New Products 미리보기
저자
Yan, D.; Chan, A.K.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
Are Metaperceptions a Viable Explanation for Low Coupon Redemption Rates? 미리보기
저자
Main, K. J.; Argo, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Are modern Chinese getting more materialistic? - A study of materialism with longitude and cross-cultural comparisons 미리보기
저자
Xie, C.; Bagozzi, R.P.; Yang, Z.; Wu, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Are "Paradigms Lost" in Marketing? Some Twenty Years Later...: A Content Analysis 미리보기
저자
AlShebil, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Are Visceral Factors Sensitive to Attentional Focus Manipulation? The Case of Hunger 미리보기
저자
Paquet, C.; Dube, L.; Le Bel, J. L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Are Well-Known Brands Held to a Higher Standard of Performance: The Moderating Influence of Pre vs. Post Purchase of the Product 미리보기
저자
Dalman, M.D.; Desai, K.K.; Agarwal, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Are Well-Known Brands Held to a Higher Standard of Performance: The Moderating Influence of Pre vs. Post Purchase of the Product 미리보기
저자
Dalman, M.D.; Desai, K.K.; Agarwal, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Are You a Lark or an Owl? The Effects of Time of Day and Circadian Type on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Ramanathan, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Are You Really Paying What You Wish? Interpersonal Influences on Price Decisions 미리보기
저자
Lee, S.R.; Baumgartner, H.; Pieters, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Arousal as a Driving Force for Decision-Making: Empirical Results from Measuring Electrodermal Reactions at the Point-of-Sale 미리보기
저자
Groeppel-Klein, A.; Germelmann, C.; Domke, A.; Woratschek, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Arousal Congruencyand Consumer Choice 미리보기
저자
Di Muro, F.; Murray, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Artist Becomes/Becoming Artistic: The Artist as Producer-Consumer 미리보기
저자
Meamber, L. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Artistic Stylistic Properties of Fashion Luxury Advertisements 미리보기
저자
Zarzosa, J.; Luna-Nevarez, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Artists' Perspectives at The 2002 Utah Arts Festival 미리보기
저자
Meamber, L. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Assessing Actual Service Performance: Incongruities Between Expectation and Evaluation Criteria 미리보기
저자
Taylor, V. A.;Miyazaki, A. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Assessing Consumer Reaction to New Product Ideas: Does it Matter Where You Live and How Old You Are? 미리보기
저자
Wang, J.; Cole, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Assessing Consumers' Affective Responses to Retail Environments: A Tale of Two Simulation Techniques 미리보기
저자
Areni, C. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
Assessing Consumers' Affective Responses to Retail Environments: A Tale of Two Simulation Techniques 미리보기
저자
Areni, C. S
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 

하단메뉴