충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
292건 중 292건 출력
7/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
An Examination of Recall Measures of Sponsorship Awareness 미리보기
저자
Humphreys, M. S.; Cornwell, T. B.; Weeks, C. S.; McAlister, A. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
An Examination of the Community Identity and Purchase Preferences Using the Social Identity Approach 미리보기
저자
Lantz, G.;Loeb, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
An Examination of the Complex Relationship Between the Self and Consumer Contexts 미리보기
저자
Chaplin, L.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
An Examination of the Complex Relationship Between the Self and Consumer Contexts 미리보기
저자
Chaplin, L.N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
An Examination of the Concept of Postmodern Home and the Role of Consumption in Home-Making Practices 미리보기
저자
Bardhi, F.; Arnould, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
An Examination of the Concept of Postmodern Home and the Role of Consumption in Home-Making Practices 미리보기
저자
Bardhi, F.; Arnould, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
An Examination of the Effects of Context-Induced Mood States on the Evaluation of a `Feel-Good' Product: The Moderating Role of Product Type and the Consistency Effects Model 미리보기
저자
Hadjimarcou, J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
An Examination of the Effects of Context-Induced Mood States on the Evaluation of a `Feel-Good' Product: The Moderating Role of Product Type and the Consistency Effects Model 미리보기
저자
Hadjimarcou, J.;Marks, L. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
An Examination of the Psychometric Properties of a Conservation-Oriented Consumption Scale 미리보기
저자
Malafarina, K.;Jass, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
An Examination of the Psychometric Properties of a Conservation-Oriented Consumption Scale 미리보기
저자
Malafarina, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
An Examination of Urban Chinese Children's Relative Influence in Family Decision-Making 미리보기
저자
Williams, L. A.; Veeck, A.; Jiang, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
An Experimental Investigation of Self-Symbolism in Gifts 미리보기
저자
Wolfinbarger, M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
An Experimental Investigation of Self-Symbolism in Gifts 미리보기
저자
Wolfinbarger, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
An Experimental Investigation of the Processes Underlying the Interpretation of Nonverbal Signs and Metaphors in Advertising 미리보기
저자
DeRosia, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
An Experimental Study of Buyer-Seller Negotiation: Self-Interest Versus Other-Regarding Behavior 미리보기
저자
Zwick, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
An Exploration Into The Religious and Symbolic Meanings of Gendered Spaces in an Arab Gulf Home 미리보기
저자
Sobh, R.; Belk, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
An Exploration of Consumer Forgiveness Following Marketer Transgressions 미리보기
저자
Chung, E.; Beverland, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
An Exploration of Consumer Forgiveness Following Marketer Transgressions 미리보기
저자
Chung, E.; Beverland, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
An Exploration of Identity Re-Creation in the Context of Internet Dating 미리보기
저자
Yurchisin, J.; Watchravesringkan, K.; McCabe, D. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
An Exploration of Triune Brain Effects in Advertising 미리보기
저자
Chaudhuri, A.;Buck, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴