충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
292건 중 292건 출력
5/15 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Aging, Elaboration, and Persuasion 미리보기
저자
Hawkins, S. A.;Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Airing Dirty Laundry in the Public Square: An Examination of Public Complaining and the Mitigating Effects of Branding 미리보기
저자
Wilson, A.; Giebelhausen, M.; Brady, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Aligning Consumers Around Low-carbon Competitiveness: Evidence from an Online Experiment 미리보기
저자
Lee, J.J.-A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
All Charity Advertisements Are Not Created Equal: Influences of Message Framing, Vividness Valence, and Number Size Framing 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Alleviating Mommy's Guilt: Emotional Expression and Guilt Appeals in Advertising 미리보기
저자
Lee-Wingate, S. N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Alleviating Mommy's Guilt: Emotional Expression and Guilt Appeals in Advertising 미리보기
저자
Lee-Wingate, S. N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
All in the Family: Intergenerational Influences on Consumer Behavior 미리보기
저자
Moore-Shay, E. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
All in the Family: Intra-Family Coalitional Influences on Consumption 미리보기
저자
Price, L.; Schau, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
All Metaphors in Advertising are not Created Equal: Influences of Product Type and Need for Cognition 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Yen, C.-T.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
All My Children: Fostering Diverse Approaches to Consumer Well-Being Research 미리보기
저자
Agrawal, N.; Kyung, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
Altering Retrieval Sets: When Will Contextual Cues Make a Difference? 미리보기
저자
Cowley, E. J.;Law, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
Alternative Models for Capturing the Compromise Effect 미리보기
저자
Kivetz, R.; Netzer, O.; Srinivasan, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
Alternative Models of Cognitive Processes Underlying Consumer Reactions to Conjunction Categories 미리보기
저자
Lee, M.;Ulgado, F. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
Alternative Models of Cognitive Processes Underlying Consumer Reactions to Conjunction Categories 미리보기
저자
Lee, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
Alternative Perspectives on Consumer Judgment and Choice 미리보기
저자
Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
Ambiguity of Direct Experience and Product Specification Effects on Consumer Choice 미리보기
저자
Park, S.; Kim, M.-Y.; Park, S.-H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
Ambivalence as an Inoculating Agent: A Built-In Defense Against Attitude Change 미리보기
저자
Forehand, M.; Staton, M.; Tietje, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
Ambivalent Relationships and Projection onto Indexical Objects 미리보기
저자
Heisley, D. D.; Cours, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
American Girl: The Family Brand 미리보기
저자
Kozinets, R.; Sherry, J.; McGrath, M. A.; Borghini, S.; Diamond, N.; Muniz, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
Am I What I Wear? An Exploratory Study of Symbolic Meanings Associated with Secondhand Clothing 미리보기
저자
Roux, D.; Korchia, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴