충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : ]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Accepting Inequality Deters Responsibility: How Power Distance Decreases Charitable Behavior 미리보기
저자
Winterich, K.P.; Zhang, Y.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Access-Based Consumption: The Case of Car Sharing 미리보기
저자
Bardhi, F.; Eckhardt, G.M.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Affective Influences on Evaluative Processing 미리보기
저자
Herr, P.M.; Page, C.M.; Pfeiffer, B.E.; Davis, D.F.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Affect Monitoring and the Primacy of Feelings in Judgment/ 미리보기
저자
Pham, Michel Tuan
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
All That Glitters Is Not Gold: How Others’ Status Influences the Effect of Power Distance Belief on Status Consumption 미리보기
저자
Gao, H.; Winterich, K. P.; Zhang, Y.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Altering Speed of Locomotion 미리보기
저자
Van Den Bergh, B.; Heuvinck, N.; Schellekens, G. A.; Vermeir, I.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Amazonian Forests and Trees: Multiplicity and Objectivity in Studies of Online Consumer-Generated Ratings and Reviews, A Commentary on de Langhe, Fernbach, and Lichtenstein 미리보기
저자
Kozinets, R. V.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
An Arousal Regulation Explanation of Mood Effects on Consumer Choice 미리보기
저자
Di Muro, F.; Murray, K.B.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
An Arousal Regulation Explanation of Mood Effects on Consumer Choice 미리보기
저자
Di Muro, F.; Murray, K.B.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
An Audience of One: Behaviorally Targeted Ads as Implied Social Labels 미리보기
저자
Summers, C. A.; Smith, R. W.; Reczek, R. W.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Announcement  미리보기
저자
unknown
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Anthropomorphized Helpers Undermine Autonomy and Enjoyment in Computer Games 미리보기
저자
Kim, S.; Chen, R. P.; Zhang, K.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Are All Units Created Equal? The Effect of Default Units on Product Evaluations 미리보기
저자
Lembregts, C.; Pandelaere, M.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Are Close Friends the Enemy? Online Social Networks, Self-Esteem, and Self-Control 미리보기
저자
Wilcox, K.; Stephen, A.T.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Are White Lies as Innocuous as We Think? 미리보기
저자
Argo, J.J.; Shiv, B.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Asymmetric Competition in Choice and the Leveraging of Competitive Disadvantages 미리보기
저자
Heath, Timothy B
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Attention Modes and Price Importance: How Experiencing and Mind-Wandering Influence the Prioritization of Changeable Stimuli 미리보기
저자
Rahinel, Ryan; Ahluwalia, Rohini
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Attitude Predictability and Helpfulness in Online Reviews: The Role of Explained Actions and Reactions 미리보기
저자
Moore, Sarah G.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Ant and the Grasshopper: Understanding Personal Saving Orientation of Consumers 미리보기
저자
Dholakia, U.; Tam, L.; Yoon, S.; Wong, N.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Attribute Carryover Effect: What the ``Runner-Up'' Option Tells Us about Consumer Choice Processes 미리보기
저자
Boland, W.A.; Brucks, M.; Nielsen, J.H.
발행처
Journal of Consumer Research, Inc., etc.]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴